beantwoord

hoe krijg je een klacht wel behandeld?

• 7 januari 2020
  • 44 reacties
  • 862 x bekeken

Toon eerste bericht

44 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Eric en pipo zijn hier niet namens tele2. Alleen als er van tele2 achter de naam staat is iemand hier namens tele2. De rest zoals ondergetekende kletst maar wat. 

Soms is die moderator hard nodig als ik weer onzin uitkraam. Daarom haal ik geen badge. 

Reputatie 7
Badge +4

Niet te bescheiden Theo.. Volgens de computer ben jij “internet EN mobiel expert”!

Reputatie 6
Badge +1

Had ik nog niet meegekregen! Soms praat ik te veel. Soms trappen mensen erin! 

Reputatie 1

Mooie brommer 😎💪🏼👍🏼🏍

Reputatie 1

Waauw….ik krijg reactie op m’n klacht ‘de reden hiervoor is dat er geen 2 bestellingen kunnen lopen tegelijk.’….. huh…. hoezo 2 bestellingen? Ik wil gewoon maar 1 sim en heb hiervoor maar 1 bestelling gedaan…. ze zitten zo te klooien bij Tele2 dat ze zelf helemaal de weg kwijt zijn.. en hebben ze twee bestellingen in systeem staan (??) en dat is dan blijkbaar nu opeens de reden dat elke deadline niet wordt gehaald en elke afspraak niet wordt nagekomen??!! 

Reputatie 3
Badge

Hoe krijg je je probleem bij Tele2 wel snel opgelost? Via 1200 krijg je aardig personeel aan de telefoon die maar wat doen; zet je order steeds weer opnieuw in heg systeem waardoor wachttijd van 5 werkdagen opnieuw in gaat (en je ondertussen niet meer kunt bellen); bij chat is het nog erger, wordt vermeld dat wachttijd gem 2 min is, maar na 1u in de loep van de computer te hebben gehangen, krijg je eindelijk een chagrijnige medewerker die er geen zin meer aan heeft en je verwijst naar klachtenformulier. En dan krijg ik een mailtje dat m’n klacht (eigenlijk gewoon een vraag om me wel te helpen) binnen 30 dagen (!!!!) wordt beantwoord….. dit kan toch niet waar zijn….. tips?? 

Ha Dirk, ik heb je eerder op de dag een privébericht gestuurd. Zou je die willen beantwoorden? Ik heb jouw gegevens namelijk nodig, zodat ik in het systeem kan duiken. Ik ga mijn uiterste best doen om dit voor jou te fixen! 

Groetjes, 

Rox

Reputatie 1

Ik heb geen prive bericht ontvangen van je. Ik heb een mail van ‘Dustin’ ontvangen. Daar staat letterlijk in ‘Helaas is het voor ons ook pas mogelijk om een nieuwe simkaart op te sturen op het moment dat het abonnement actief is, de reden hiervoor is dat er geen 2 bestellingen kunnen lopen tegelijk.’  Wat een onzinnige reactie; ik weet nu nog niet wat er gaat gebeuren en ik heb ook helemaal geen twee bestellingen gedaan; ik ben weleens door een medewerker gebeld die aangaf de bestelling te moeten cancellen en een nieuwe in te voeren; ik vind het best als je het probleem maat oplost en nu krijg ik reactie dat dat het probleem zou zijn?? Veroorzaakt door Tele2 zelf? Het zou fijn zijn als je kunt helpen; de mail is door ‘dustin’ vandaag verstuurd om 16.20u. Ik hoor graag van je wat de oplossing is. 

Reputatie 1

Je verwacht het niet he, maar je wordt gevraagd om niet te krtitisch te zijn op het forum en je wordt gevraagd via een prive bericht te communiceren en ja hoor na allerlei identificatie vragen te beantwoorden blijft het ook hier weer stil…..  

Reputatie 7
Badge +1

Het forum is natuurlijk geen 24/7 live-chat. Geef Rox de gelegenheid om er in te duiken.

Reputatie 1

Het forum is natuurlijk geen 24/7 live-chat. Geef Rox de gelegenheid om er in te duiken.

Heb je een goed punt. Maar als ze buiten kantoor tijden actief is en ze mij wel allerlei zaken vraagt om me te identificeren en alles nog eens uit te leggen. En ik doe dat. En hoor daar na helemaal niks meer…. en vandaag overigens ook niet van @Rox van Tele2 dan vind ik dat niet netjes, geen goede klantenservice van Tele2 (want er staat toch ‘van Tele2 achter haar naam).  

Reputatie 7
Badge +1

Heb je een goed punt. Maar als ze buiten kantoor tijden actief is en ze mij wel allerlei zaken vraagt om me te identificeren en alles nog eens uit te leggen. En ik doe dat. En hoor daar na helemaal niks meer…. en vandaag overigens ook niet van @Rox van Tele2 dan vind ik dat niet netjes, geen goede klantenservice van Tele2 (want er staat toch ‘van Tele2 achter haar naam).  

Je kunt ook blij zijn dat zij zelfs na kantoortijd nog reageerde. Verlang dan niet meteen dat ze dat altijd moet doen. Goed dat je alvast de identificatie door bent, geef ze even de gelegenheid.

Reputatie 1

Die gelegenheid heb ze al heel lang en hee vaak gegeven. Ik ben zeer blij dat Tele2 ook buiten kantoortijden chatten….. welk bedrijf doet dit tegenwoordig niet?? 

@Rox van Tele2 

Je kunt ook blij zijn dat zij zelfs na kantoortijd nog reageerde. Verlang dan niet meteen dat ze dat altijd moet doen. Goed dat je alvast de identificatie door bent, geef ze even de gelegenheid.

Reputatie 1

We zijn een week verder en via de prive berichten geen meter, geen centimeter, geen millimeter opgeschoten…. 

waardeloze en niet transparante klantenservice van Tele2 

Reputatie 3
Badge

Nou guys, eerlijk is eerlijk... Het heeft even geduurd, maar het is nu dan eindelijk opgelost! Na wat onderzoek bleek dat het klantnummer en het telefoonnummer niet overeenkwamen. Het T-Mobile klantnummer is toen handmatig ingevoerd door PortingXS en werd daarna onmiddelijk vrijgegeven door T-Mobile zakelijk. Dirk heeft inmiddels zijn simkaart ontvangen en is weer mobiel bereikbaar. Jammer genoeg niets meer van hem vernomen, maar dan zijn jullie in ieder geval op de hoogte. Iedereen bedankt voor het meedenken!

Groetjes, 

Rox

Reputatie 1

ik kreeg een mail dat de sim pas op 14 febr actief zou zijn….. het is pas de 11e toch?

ik ben afgelopen weekend weer eens boos geworden, waarom pas de 14e…. uiteindelijk heeft de medewerker dit na door zeuren wel kunnen omzetten naar maandag. 

Dus ja na ruim 1,5 maand ellende is de sim eindelijk actief. Blijft natuurlijk triest dat Tele2 dit pas in poging 9 heeft opgelost ipv van poging 2. 

In het proces is door een medewerker van Tele2 een korting toegezegd als compensatie voor de ellende. Helaas niks meer over vernomen….., maar dan zijn jullie in ieder geval op de hoogte. 

Bedankt voor het meedenken.

beste Rox, het overall beeld blijft erg negatief; en dat reken ik Tele2 aan. Ik wil jou (zeer gemeend) bedanken voor je hulp!!

Reputatie 3
Badge

Wat fijn om wat te horen van je Dirk! Ik zag de notitie staan over de compensatie, dus die had ik al van te voren toegevoegd. :blush:  Ik vond dat ook zeker een gepaste compensatie gezien jullie situatie. 

En graag gedaan, Dirk. Ik ben blij dat ik een bijdrage heb kunnen leveren om dit op te lossen! 

Reputatie 1

Rox, we krijgen vandaag een sms dat 80% van het ‘bel en sms budget’ is bereikt (????). Ik snap er nu even niks meer van. We hebben zoveel gedoe gehad en dachten eindelijk dat alles geregeld is en nu dit weer. Hoe kan je nu 80% hebben bereikt bij ‘onbeperkt bellen en sms-en’. 

Hoe kan dit nu weer?? 

Reputatie 7
Badge +1

Wat voor abonnement bundel zie je staan in Mijn Tele2? En welke bundel staat er in de bevestiging van je aanvraag?

Reputatie 1

Wat voor abonnement bundel zie je staan in Mijn Tele2? En welke bundel staat er in de bevestiging van je aanvraag?

Was foutje bij Tele2 (what else is new?). Maar onze heldin Rox heeft het gecorrigeerd en goed gezet. 👍🏼

Reageer