beantwoord

Hoe krijg ik mijn teveel betaalde bedrag terug?

  • 17 september 2018
  • 10 reacties
  • 5345 x bekeken

Op 8 augustus Iphone 8 + abonnement besteld en betaald. Omdat nummerbehoud niet lukte werd order door Tele2 geannuleerd en moest ik opnieuw bestellen, en betalen! Met mededeling dat eerste bedrag zou worden teruggestort. Dit is tot op heden nog steeds niet gebeurd. Inmiddels 3x contact gehad met klantenservice, die zeggen iedere keer dat het binnen 1 of 2 weken wordt betaald, maar er gebeurt niets!

Heeft iemand een idee hoe ik alsnog mijn geld terug kan krijgen?
icon

Beste antwoord door Marcel van Rijn 6 oktober 2018, 09:34

Hinke,

Het geld is gestort,

Dank voor je hulp!

Grt. Marcel
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Reputatie 4
Badge
Dan sluit ik de topic.
Een fijne dag verder!
Nee, dank je!
Reputatie 4
Badge
Super om te horen!

Kan ik nog iets voor je betekenen?

Groetjes,

Hinke
Hinke,

Het geld is gestort,

Dank voor je hulp!

Grt. Marcel
Hinke,

Dank voor je reactie, en bedankt dat je het in de gaten houdt.

Ik hoor graag als er meer nieuws is.

Grt. Marcel
Reputatie 4
Badge
Hi Marcel van Rijn,

Het is een dag later geworden, excuus daarvoor.
Op dit moment heb ik helaas nog geen reactie, wel is jou case in behandeling bij de betreffende afdeling.
Ik blijf het voor je in de gaten houden!

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi Marcel van Rijn,

Er is reeds een verzoek neergelegd bij de financiële afdeling om het bedrag terug te betalen.
Ik heb gevraagd naar een update en zal hier uiterlijk morgen op terug komen.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 4
Badge
Hi,

Ik zou graag even met je mee willen kijken.

Zou je mij de volgende gegevens in een privébericht kunnen sturen?
Naam
Adres
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum
Klantnummer
Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Hinke.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Hinke
Reputatie 7
Badge
Helaas geld terugkrijgen van Tele2 is een moeizaam proces.
Uiteindelijk krijg je het wel, maar gewoon meteen terugstorten schijnt bij Tele2 niet te kunnen.
Blijf bellen en vragen.
Zet je klantgegevens in je forumaccount zodat een Tele2 medewerker je gegevens kan inzien en je daardoor sneller kan helpen.
Succes!
Reputatie 5
Badge
Hi Marcel,

Wat vervelend zeg! Hopelijk heb jij je te veel betaalde bedrag als nog terug gekregen.

De beste optie is toch weer contact op te nemen met de klantenservice en je verhaal duidelijk uit te leggen en ook aangeven dat je al vaker hebt gebeld.

Hopelijk kom je eruit!