beantwoord

Het menu om het WiFi wachtwoord te veranderen is anders

  • 9 January 2019
  • 3 reacties
  • 3229 x bekeken

  • Durft te posten
  • 1 reactie
Hoi! Ik heb geprobeerd om met de handleiding mijn wachtwoord te veranderen. Ik loop vast bij de menu optie "Wireless" die er niet bij staat. Vervolgens heb ik voor de optie die je op de screenshot ziet gekozen, maar dan krijg ik de melding "Incorrect old password for user: user". Kan iemand me verder helpen 🙂?

icon

Beste antwoord door Gela 10 January 2019, 10:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5
Om het wachtwoord te wijzigen bij een technicolor volg je de volgende stappen als je ingelogd bent.

Druk op home network



Druk op WLAN



Ga naar configure



Daar kun je het wifi wachtwoord aanpassen

De afbeelding die je laat zien is uit het hoofdmenu van de Technicolor. Je logt in met user, user en hier kun je dat wachtwoord user wijzigen in een andere naam. Is wel een goed idee om dat nu meteen ook te doen.

Om het wifi wachtwoord en naam te wijzigen moet je er even iets verder in duiken.
Navigeer naar: Home > Home Network > Interfaces > Wlan en hier zit de kneep, die Wlan zit helemaal onderaan de pagina als een afbeelding. Klik daarop en je komt op de pagina zoals op de foto.
Nu ben je er nog niet want om de naam en of wachtwoord te wijzigen moet je naar rechtsboven op de pagina en klik op Configure. Niet vergeten op apply te klikken anders kun je weer opnieuw beginnen.
De indeling is niet echt intuïtief te noemen maar je moet het er mee doen.
 

d6181c3e-eec1-4e5a-9018-e42f58a6a6d2.png

 

6470cec3-0f65-49f5-bb24-580059032746.png



Oeps, Jasper was sneller☺

*** Moderator edit: Lees meer over dit onderwerp in 👉de Wiki ***

 

Top! Bedankt beiden! 🙂