vraag

HELP! Zwarte schaap knuffel Tele2 gezocht

• 7 oktober 2018
  • 10 reacties
  • 3781 x bekeken

Hallo,

Tele2 had een tijd geleden de zwarte schaap als mascotte. Destijds had Tele2 daar ook knuffels van. Nu had ik die schaap kado gedaan aan m'n neefje. Die was er helemaal gek op. De schaap ging overal mee naartoe. Nu is die schaap helaas kwijt geraakt tijdens vakantie.

Weet iemand waar ik nog zo'n schaap kan krijgen? Heeft Tele2 er misschien eentje op kantoor liggen?

Mijn neefje zou er heel, heel blij mee zijn.

Dank jullie wel.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Je bedoelt Frank, daar gaat hij met zijn koffertje (afgedankt)
Ik kan je er niet aan helpen (want zou er zelf ook wel een willen ;o) misschien Tele2 wel.
Voor een enthousiaste fan dan he, je neefje.
Reputatie 7
Badge +5
Oooops er ging iets mis.
Ja, Frank inderdaad! Dank je. Tele2 had daar als merchandise ook een knuffel van. Iets van 30 cm groot.
Reputatie 5
Badge
Hi Reesb92!

We zijn ons kantoor binnenstebuiten aan het keren op zoek naar een ander exemplaar van Frank!!

Zodra ik meer weet laat ik het weten.
Geweldig Jeroen! Dank!

Heb ook internet afgestruint maar het blijkt inmiddels een collectors item te zijn.

Hopelijk vinden jullie nog een exemplaar. 😉
Reputatie 5
Badge
@Reesb92, wij zijn nog steeds bezig met een zeer diepgaand onderzoek! 😉
@Reesb92, wij zijn nog steeds bezig met een zeer diepgaand onderzoek! ;)

Haha, is een klusje denk, alle ruimtes in het Tele 2 gebouw. Dank je voor de update. Ik wacht het rustig af. 😉
Reputatie 5
Badge +3
We hebben al genoeg zwarte schapen gevonden, maar nog niet de juiste!
Reputatie 5
Badge
Helaas, helaas, helaas.

We hebben helaas geen Frank(s) meer in ons bezit. :(

PS, wil je mij in een privébericht je adresgegevens doorgeven, ik ga proberen wat anders te regelen! 😃
Ah dat is jammer! In ieder geval heel erg bedankt voor het zoeken. Ik zal even een privébericht sturen.

Reageer