vraag

help!! oude tele2 email adres verwijderen graag

ik wil graag mijn email adres en account van tele2 verwijderd hebben. ik dacht dat na 1 jaar niet meer inloggen dit automatisch verwijderd en opgeheven zou worden. Dus niet!!! het is er nog steeds!! volgens mij heb ik al sinds 2013 niet meer ingelogd tot vandaag. ik schrok me rot!!!. meteen maar alle mail verwijderd.

ik ben al langere tijd helemaal geen klant meer van tele2.
is er iemand van klanten service die dit kan verwijderen.
Alvast bedankt

12 Reacties

Persoonlijk contact op nemen met een Tele2 werknemer / moderator. Zij kunnen aan de hand van jou gegevens het verwijderen uit het systeem. Het was inderdaad altijd na een bepaalde tijd niet meer inloggen dat het automatisch verwijderd zou worden, dit is veranderd.
WoutervanderVelden schreef:

Persoonlijk contact op nemen met een Tele2 werknemer / moderator. Zij kunnen aan de hand van jou gegevens het verwijderen uit het systeem. Het was inderdaad altijd na een bepaalde tijd niet meer inloggen dat het automatisch verwijderd zou worden, dit is veranderd.

hoe/waar vind ik hier een moderator of werknemer die dit kan fixen? ik ben al lang geen klant niet meer bij tele2.
Binnen een dag of twee komt er meestal wel een moderator hier in jouw topic, die dat kan regelen. Hij/zij heeft dan wel een aantal gegevens nodig, ik weet niet of je een deel alvast in je profiel kan zetten. b.v. oude klantennummer, geboortedatum.
Reputatie 2
Badge +2
Ik begrijp dat je een oud mailadres wil verwijderen. Zie ook dat je geen klant meer bent dus dat kan ik regelen. Zou je wel in een privébericht ter verificatie het volgende kunnen sturen: Het mailadres, Het klantnummer, naam, adres en geboortedatum waar het op geregistreerd staat. Al deze informatie kan je vinden in de 'mijn Tele2' omgeving van het mailadres.
Jasper van Tele2 schreef:

Ik begrijp dat je een oud mailadres wil verwijderen. Zie ook dat je geen klant meer bent dus dat kan ik regelen. Zou je wel in een privébericht ter verificatie het volgende kunnen sturen: Het mailadres, Het klantnummer, naam, adres en geboortedatum waar het op geregistreerd staat. Al deze informatie kan je vinden in de 'mijn Tele2' omgeving van het mailadres.

Jasper..dank voor het reageren

mijn gebruikersnaam werkt schijnbaar niet meer ik kan er niet meer mee inloggen op mijn tele2 als ik het probeer op te vragen via "gebruikersnaam vergeten" kom ik tot de laatste stap smsje sturen naar mijn telefoon. maar dat krijg ik niet. ik krijg rood foutbalkje "Registratie fout voor gebruiker"
telefoonnummer van klantenservice is ook oud nummer " tuut, tuut, tuut..dit nummer is niet in gebruik"
geen idee hoe ik de klantenservice nog kan bereiken.

conclusie: ik weet het ff niet meer. klantennummer heb ik dus niet..de rest heb ik wel

Jasper..dank voor het reageren

mijn gebruikersnaam werkt schijnbaar niet meer ik kan er niet meer mee inloggen op mijn tele2 als ik het probeer op te vragen via "gebruikersnaam vergeten" kom ik tot de laatste stap smsje sturen naar mijn telefoon. maar dat krijg ik niet. ik krijg rood foutbalkje "Registratie fout voor gebruiker"
telefoonnummer van klantenservice is ook oud nummer " tuut, tuut, tuut..dit nummer is niet in gebruik"
geen idee hoe ik de klantenservice nog kan bereiken.

conclusie: ik weet het ff niet meer. klantennummer heb ik dus niet..de rest heb ik wel
Reputatie 2
Badge +2
Je logt op Mijn Tele2 gewoon met dezelfde gegevens in als het e-mail adres. Dus bijvoorbeeld BaardDraakje@tele2.nl, Dan is BaardDraakje het gebruikersnaam voor MijnTele2. Je gebruikt hetzelfde wachtwoord om mee op de webmail te komen.

Het telefoonnummer van de Tele2 klantenservice is 020-754 4444
BaardDraakje schreef:

Je logt op Mijn Tele2 gewoon met dezelfde gegevens in als het e-mail adres. Dus bijvoorbeeld BaardDraakje@tele2.nl, Dan is BaardDraakje het gebruikersnaam voor MijnTele2. Je gebruikt hetzelfde wachtwoord om mee op de webmail te komen.

dank voor je reactie telefoon nummer en tip. dat van de gebruikersnaam had ik ook al geprobeerd op die manier dat lukt niet. de gebruikersnaam die ik vroeger daarvoor speciaal moest gebruiken daarmee lukte dat altijd. werkt dus ook niet meer.

klantenservice ga ik zeker even bellen.
Reputatie 2
Badge +2
Heb je de klantenservice gebeld en hebben die je geholpen? Of wil je dat ik voor je kijk?
hollandseboy schreef:

BaardDraakje schreef:

dank voor je reactie telefoon nummer en tip. dat van de gebruikersnaam had ik ook al geprobeerd op die manier dat lukt niet. de gebruikersnaam die ik vroeger daarvoor speciaal moest gebruiken daarmee lukte dat altijd. werkt dus ook niet meer.

klantenservice ga ik zeker even bellen.

vandaag de klantenservice gebeld. het probleem voorgelegd. ze zouden het doorsturen naar de betreffende afdeling die het email adres zouden kunnen verwijderen. over 2 weken zou het verwijderd moeten zijn. hopelijk gaat dit lukken.

Heb je de klantenservice gebeld en hebben die je geholpen? Of wil je dat ik voor je kijk?

hé Jasper ben jij echte persoon!!..de klantenservice zei dat moderator computer programmaatje was. wat automatisch antwoord gaf.
ik wacht het even af of het op deze manier gaat lukken. als het over 2 weken niet opgelost is. kan ik dan jou alsnog vragen om hulp. ik houd je in ieder geval op de hoogte.
Reputatie 2
Badge +2
Hehe ja hoor ik ben een mens. Maar nu is de vraag ben ik het echt of alleen maar zo geprogrammeerd 😉.

Maar als serieus antwoord. Als ze het al doorgestuurd hebben naar de afdeling om je mail te laten verwijderen is de actie die ik wou ondernemen voltooid. Dus hoef ik niets meer te doen.

Reageer