gratis bellen

• 18 maart 2020
  • 11 reacties
  • 175 x bekeken

Gezien de Corona crisis is sociaal contact nu belangrijker dan ooit.

Ik ben inmiddels door mijn belbundel heen omdat ik contact wil en moet houden met familie en werk.

Tele2: het zou een mooi gebaar zijn om uw vaste klanten onbeperkt bellen te geven in deze tijd!!!

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je kunt bij Tele2 nu al maandelijks op en down schalen met de belbundel. Een unlimited belbundel is 5 euro, dan kun je “de hele dag bellen”. Ga naar mijn.tele2.nl  en onder producten kun je de belbundel verhogen, deze is direct beschikbaar en eventueel morgen al weer verlagen (de bundel blijft dan tot einde van deze maand actief)

Je kunt bij Tele2 nu al maandelijks op en down schalen met de belbundel. Een unlimited belbundel is 5 euro, dan kun je “de hele dag bellen”. Ga naar mijn.tele2.nl  en onder producten kun je de belbundel verhogen, deze is direct beschikbaar en eventueel morgen al weer verlagen (de bundel blijft dan tot einde van deze maand actief)

Dat begrijp ik wat er allemaal kan.…

Het gaat om het gebaar: kijk bv naar Ziggo.

Reputatie 7
Badge +4

Ziggo lijkt mij meer een partij voor vaste telefonie? Die kent denk ik niet dit soort makkelijke bundel upgrades. Je kunt dus voor een paar euro per maand naar unlimited bellen, daar is geen gebaar voor nodig.

Ziggo lijkt mij meer een partij voor vaste telefonie? Die kent denk ik niet dit soort makkelijke bundel upgrades. Je kunt dus voor een paar euro per maand naar unlimited bellen, daar is geen gebaar voor nodig.

*Zucht* .. ja Ziggo ken ik ook...was als voorbeeld bedoeld  Zij geven gratis tv pakketten.

Maar denk niet dat je me begrijpt of wilt begrijpen.

Reputatie 7
Badge +4

Tele2 heeft ook gratis TV pakketten weggegeven. 

Reputatie 7
Badge +5

*Zucht* .. ja Ziggo ken ik ook...was als voorbeeld bedoeld  Zij geven gratis tv pakketten.

Het zal wel de laatste opmerking zijn, maar Eric is niet van Tele2 hoor.

Aan  zijn uitspraken kun je ook geen rechten aan ontlenen en, daarvoor moet je bij een mod zijn die "van Tele2" achter zijn screen name heeft staan.

Het zal wel de laatste opmerking zijn, maar Eric is niet van Tele2 hoor.

Aan  zijn uitspraken kun je ook geen rechten aan ontlenen en, daarvoor moet je bij een mod zijn die "van Tele2" achter zijn screen name heeft staan.

Nou dat mocht ik hopen!!!

Tele2 heeft ook gratis TV pakketten weggegeven. 

Jeuhhhhhh......

Reputatie 7
Badge +1

Is dit nu echt een topic omdat iemand geen 2 euro wil betalen voor een upgrade naar onbeperkt bellen? Ik denk dat we de tijd en moeite beter kunnen steken in nuttigere dingen tijdens deze moeilijke tijd. Van mobiel naar mobiel kan je natuurlijk veel proberen te bellen via bijvoorbeeld Whatsapp.

Is dit nu echt een topic omdat iemand geen 2 euro wil betalen voor een upgrade naar onbeperkt bellen? Ik denk dat we de tijd en moeite beter kunnen steken in nuttigere dingen tijdens deze moeilijke tijd. Van mobiel naar mobiel kan je natuurlijk veel proberen te bellen via bijvoorbeeld Whatsapp.

Het gaat niet om 2, 5 of 10 euro...Meer een idee/suggestie voor tele 2.

Bedankt dat jij de tijd en moeite steekt om te reageren!

Reputatie 4
Badge

Hi @Famke8, welkom op onze community. Ik wil je bedanken voor het meedenken. Dit wordt altijd gewaardeerd. Op dit moment hebben wij ervoor gekozen om de kleintjes die nu thuis zitten gratis zenders aan te bieden.

Je gaf aan dat je door jouw belminuten heen bent, wat erg vervelend is in deze periode. Ik zie dat @eric en @pipodeclown jou een paar oplossingen hebben gegeven om weer in contact te kunnen komen met jouw mensen. Zoals het upgraden van je belbundel en bellen via Whatsapp. Dat is erg fijn, ook jullie bedankt daarvoor. Zo helpen we elkaar allemaal waar we kunnen!

Stay safe everyone. :cherry_blossom:

Groetjes,

Rox

Reageer