vraag

Gestolen telefoon

• 30 juli 2017
  • 3 reacties
  • 272 x bekeken

Hallo
Afgelopen maaandag is mijn mobiel gestolen in het zwembad, graag wil ik weten of de politie via emi nummer van je toestel, wat ik heb doorgegevenbij de aangifte en waar het laatst verbinding is gemaakt met internet .wat ik ook graag wil weten is of ze de telefoon kunnen traceren , en of het mogelijks is mijn foto's weten terug te halen. Ik heb gekeken op internet of daar apps voor zijn , alleen daar kom ik niet 123 uit. Ik was hellaas vergeten om een backup te maken van de foto's . Het idee dat iemand aan je spullen zit kreepy....

Hoop dat iemand het weet . Moet ik nog aan tele2 mijn emi nummer doorgeven , heb ik al gedaan in de aangifte bij de politie. Inmiddels via de reisverzekering een nieuwe telefoon kunnen krijgen , en een leuke aanbieding van tele2 , waar voor hartelijk dank. Maar ja het gaat dus om de foto's

EMI nummer: 354315089040004

Groet

Goos Mante

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
De politie doet dat soort verzoeken niet om een telefoon op te sporen. Alleen als er zwaardere criminaliteit mee gemoeid is, bijvoorbeeld beroving met ernstig geweld.
Als je jouw foto's via bv icloud of onedrive in de cloud hebt gezet kun je ze daar weer uithalen. Anders ben je ze helaas kwijt.
Dat is juist het probleem dat weet ik niet meer zeker of ik dat had aan staan
Foto's heb ik terug gelukkig, bleek nog een subaccountop de onedrive open te staan . Toen ik de nieuwe telefoon er op aan ging sluiten. Geluk bij ongeluk. Zou microsoft nog kunnen traceren waar het mobiel zich bevindt? Gezien de backup nog aanstaat,