beantwoord

foutmelding op mijn zonnet account

Avond,
Heb sinds afgelopen woensdag 29 mei 2019 het probleem dat mijn ene zonnet account niet meer te gebruiken is
Krijg continue de foutmelding 0x800CCC92.
Tele 2 webmail is niet op in te loggen. Kan geen gegevens aanleveren om dit te kunnen uitlezen want er wordt verwezen naar de AVG.
MIjn eigen provider kan mij niet verder helpen omdat mijn zonnet accounts bij hun niet bekend zijn.
Zit erg omhoog omdat het geblokkeerde zonnet account wordt gebruikt om met officiële instanties te communiceren.
Graag wil ik mijn webmail kunnen en verder verwacht ik dat mijn beide zonnet accounts weer te gebruiken zijn.

icon Beste antwoord door Vanlotjegetikt 11 juni 2019, 10:54

@Anton van Tele2
Ondertussen toch nog via KS kunnen regelen dat beide zonnet accounts werken.
bvd

Bekijk origineel bericht

12 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ik begrijp dat je niet meer kan inloggen op je webmail met één van je Zonnet accounts. Ik begrijp ook dat je al hebt gebeld, maar niet door de ID check bent gekomen. Kun je wel inloggen op Mijn Tele2? Staan daar al je gegevens goed? Ik hoor het graag.

Groeten Anton
Anton een goedemiddag
Mijn zonnet accout(s) stam(men) nog uit het gratis zonnet tijdperk.
Ben al heel lang geen klant meer van Tele 2
Kan dus ook niet op Mijn Tele 2 omdat er geen gegevens meer van mij op te vragen zijn door jullie. Voor de goede orde. Mijn zonnet account wordt gewoon elke dag gebruikt. Het gaat om 1 van de 2 accounts. De ander doet het (nog) gewoon.
Met vriendelijke groet,
Mieke
Reputatie 5
Badge +1
Probeer versatel in plaats van zonnet.
Ook met Versatel wordt de aanmelding afgewezen
Verder als ik een test mail stuur naar het zonnet adres krijg ik geen melding dat er iets met het adres aan de hand is maw er komt niets terug
Reputatie 5
Badge +1
Jammer dan. Ik had met mijn versatel gemerkt dat ik zonnet ook kan gebruiken. Ik dacht misschien een kopie, maar zal dus wel hetzelfde zijn maar via omweg bereikbaar.
@anton
Middag,
Nog steeds geen werkend e-mail account. Wat ik ondertussen weet is dat mensen die mij op mijn zonnet account benaderen geen melding krijgen dat er wat mis is met dit account en dat ik hun mail niet kan beantwoorden.
Zou toch wel graag een oplossing willen voor dit probleem.
Met vriendelijke groet,
Mieke
Reputatie 3
Badge +1
Hoi Mieke,

Ik begrijp dat je een oplossing wilt. Zou je toch eens willen proberen om in te loggen met je inloggegevens in Mijn Tele2 om te kijken of daar alles goed staat. Het is belangrijk dat je het juiste adres en geboortedatum invult, deze hebben we straks, samen met het klantnummer nodig voor een identiteitscontrole. Zorg er daarnaast voor dat het contact telefoonnummer en e-mailadres juist zijn, het e-mailadres moet een afwijkend adres zijn.

Groeten Anton
@Anton.
Heb 2 zonnet accounts. Ik heb verder geen gegevens van Tele 2 omdat dit 2 accounts uit een grijs verleden zijn. Ik kan via een pb persoonlijke gegevens aanleveren en de account/server gegevens.
met vriendelijke groet,
Mieke
@Anton van Tele2
Ondertussen toch nog via KS kunnen regelen dat beide zonnet accounts werken.
bvd
Reputatie 3
Badge +1
Goed om te horen. Ik laat het topic nog even open staan.

Groeten Anton
ik reageer even omdat ik het zelfde schuitje zit, kan de KS mij hiermee helpen ? mijntele2 lijkt niet te werken en komt niet door de ID check.
Heb je het sticky topic https://forum.tele2.nl/e-mail-314/e-mail-adres-geblokkeerd-76835 gezien?

Reageer