vraag

doen ze dat expres?

• 25 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 151 x bekeken

:point_right: nu gratis bij tele2 ; cursus gestoord worden…:lying_face:  bel klantenservice en ontvang uw gratis cursus! :flushed:

zijn ze gestoord :face_palm:  geworden of zo? :ghost: heb je hulp lijn :sos: wel eens gebeld… :scream: een irritant muziekje :musical_score:  en dan om de 5 sec die muts :tophat: die me om geduld vraagd…:nauseated_face:   om gek van te worden en dat duurt nu al 10 min whaaa:rage: aaa:skull_crossbones: aaa:triumph: aaa:bomb: aaa:gun: aaa:sob: aaa en gaat nog wel ff :alarm_clock: duren lijkt het zo…. :sleeping:

wat mij betreft :disappointed: is dit opzettelijk :thinking: zodat je ophangt  :telephone:   en ze je niet hoeven helpen :money_mouth: , wat een gruwelijk  goeie  service :tennis: zeg :rage:   pfffffffff :skull_crossbones: het wordt tijd :hourglass: om die soep :tea: zooi te verlaten :hand_splayed: en een degelijke provider  te benaderen..:telephone_receiver:

:cry: en het duurde…1 uur en 10 min en toen heb ik opgehangen.:urn:  :sleeping:wat lang genoeg was om maar wat valium  :pill:  tegen de stress te slikken :syringe: en met emo`s te spelen.:sob: 

ik schat:kissing_heart: dat ik zo`n 1200 keer heb gehoord :ear: dat de lijnen  bezet zijn en een ogen:eye: blik geduld…

:point_right: nu gratis bij tele2 ; cursus gestoord worden…:lying_face:  bel klantenservice en ontvang uw gratis cursus! :flushed:

zijn ze gestoord :face_palm:  geworden of zo? :ghost: heb je hulp lijn :sos: wel eens gebeld… :scream: een irritant muziekje :musical_score:  en dan om de 5 sec die muts :tophat: die me om geduld vraagd…:nauseated_face:   om gek van te worden en dat duurt nu al 10 min whaaa:rage: aaa:skull_crossbones: aaa:triumph: aaa:bomb: aaa:gun: aaa:sob: aaa en gaat nog wel ff :alarm_clock: duren lijkt het zo…. :sleeping:

wat mij betreft :disappointed: is dit opzettelijk :thinking: zodat je ophangt  :telephone:   en ze je niet hoeven helpen :money_mouth: , wat een gruwelijk  goeie  service :tennis: zeg :rage:   pfffffffff :skull_crossbones: het wordt tijd :hourglass: om die soep :tea: zooi te verlaten :hand_splayed: en een degelijke provider  te benaderen..:telephone_receiver:

:cry: en het duurde…1 uur en 10 min en toen heb ik opgehangen.:urn:  :sleeping:wat lang genoeg was om maar wat valium  :pill:  tegen de stress te slikken :syringe: en met emo`s te spelen.:sob: 

ik schat:kissing_heart: dat ik zo`n 1200 keer heb gehoord :ear: dat de lijnen  bezet zijn en een ogen:eye: blik geduld…

tele2… weg ermee :thumbsdown::wave::rage::punch::triumph:

in de tijd dat ik wacht :stopwatch:  heb ik dit opgeleukt :angry::skull::gun::skull_crossbones::imp::thumbsdown::punch::thunder_cloud_rain::coffin::bomb::knife::skull_crossbones:

:cry: en het duurde…1 uur en 15 min en toen heb ik opgehangen.:urn:  :sleeping:wat lang genoeg was om maar wat valium  :pill:  tegen de stress te slikken :syringe: en met emo`s te spelen.:sob: 

in de tijd dat ik wacht :stopwatch: dit heb opgeleukt :angry::skull::gun::skull_crossbones::imp::thumbsdown::punch::thunder_cloud_rain::coffin::bomb::knife::skull_crossbones:

tele2 ; weg ermee :thumbsdown::wave::rage::punch::triumph:

4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Om dit te kunnen willen lezen moet je ook een beetje gestoord zijn? Na een regel heb ik het gezien. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik kan ook geen (on)wijs uit deze bijdrage… Poging gestaakt!

Reputatie 3

I give up.. 😐

Vertaling

nu gratis bij tele2 ; cursus gestoord worden… bel klantenservice en ontvang uw gratis cursus! 

zijn ze gestoord   geworden of zo?  heb je hulp lijn  wel eens gebeld…  een irritant muziekje  en dan om de 5 sec die muts  die me om geduld vraagd…  om gek van te worden en dat duurt nu al 10 min whaaa aaa aaa aaa aaa aaa aaa en gaat nog wel ff  duren lijkt het zo….

wat mij betreft  is dit opzettelijk  zodat je ophangt    en ze je niet hoeven helpen  , wat een gruwelijk  goeie  service  zeg    pfffffffff  het wordt tijd om die soep zooi te verlaten  en een degelijke provider  te benaderen..

en het duurde…1 uur en 10 min en toen heb ik opgehangen.wat lang genoeg was om maar wat valium  tegen de stress te slikken  en met emo`s te spelen. 

ik schat dat ik zo`n 1200 keer heb gehoord  dat de lijnen  bezet zijn en een ogenblik geduld…

in de tijd dat ik wacht  dit heb opgeleukt 

tele2 ; weg ermee 

Reageer