Sticky

De nieuwe MijnTele2 App is er

Reputatie 4
En we hebben het radicaal veranderd ten opzichte van de vorige versie!

Om je alvast een kleine indruk te geven wat ie allemaal kan;

Mocht je de app njog niet geïnstalleerd kun je hieronder de app vinden voor het OS welke je gebruikt;

Voor iOS; https://itunes.apple.com/nl/app/mijntele2-app/id595694404?mt=8

Voor Android; https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tele2&hl=nl

Wat kun je allemaal verwachten van de MijnTele2-app?

• Praten met onze zelflerende chat-robot. Dit is er wel eentje hoor! Je kunt bij de robot terecht met al je vragen: over bijvoorbeeld je abonnement of je facturen. De robot weet er wel raad mee. En hoe meer vragen de robot krijgt, hoe slimmer hij wordt.
• Inloggen hoe jij wil. Dat kan met je vingerafdruk, via gezichtsherkenning of gewoon met een pincode.
• Overzichtelijk inzicht in je verbruik (data, bellen, sms’en) voor Nederland, Europa en de rest van de wereld. Helder en duidelijk.
• Koop extra bundels voor Nederland, Europa en de rest van de wereld.
• Koppel meerdere mobiele abonnementen in deze app.
• Check je (openstaande) facturen en eventuele kosten buiten de bundel.
• Check en wijzig jouw persoonlijke gegevens, abonnementsgegevens, instellingen en meer.
• Vragen? Via de app kom je direct met ons in contact via onze social-mediakanalen, ons forum of via de telefoon.
• Verbeterpuntje in de app gespot? Geef je feedback direct door met de feedback functionaliteit. Ga in het menu naar "Feedback" en breng ons zo op de hoogte van foutjes, storingen of andere bugs.

Wat vinden jullie ervan?

15 Reacties

Awesome! Veel vragen snapt hij nu al! Nu nog een integratie met Google Assistent waar je dezelfde vragen kunt stellen en hij is helemaal af. +1 voor de devs van deze app!
Reputatie 4
Leuk om te lezen dat je zo positief bent, @Wasdroger! 🙂

Ik hoop zelf ook op snelle integratie van de voice-controlled services! Dan wordt het helemaal makkelijk om je vragen en opmerkingen te stellen!

Henk
Ik vind de nieuwe app vreselijk. Bij vorige bleef ik ingelogd, en hoefde slechts op de Tele2 knop te drukken om in 1 oogopslag te zien hoe mijn verbruik was. Nu moet ik met code of vingerafdruk elke keer inloggen, daarna op menuknop drukken en kiezen dat ik mijn verbruik wil weten, en dan nog weer scrollen om te zien hoe mijn beltegoed is. Een grote verslechtering, ondanks de borstklopperige teksten van Tele2 over dit product.
Reputatie 7
Badge
Oogt nog steeds onprofessioneel. Maak hem simpel en doeltreffender en overzichtelijk.Gewoon met balkjes en functies om zelf te regelen. Dit is kleuterachtig gedoe
Reputatie 7
Badge +4
Hij werkt prima stabiel. In de oude app had je nog wel eens dat er geen "verbinding was".
Dat: "oeps! Er is even geen verbinding, probeer het later weer!" kende ik, may dat was me te leven. Vraag : kan ik de nieuwe app (paarse icoon) verwijderen en mij oude (zwarte) terugkrijgen, omdat die overzichtelijker is en gemakkelijker (minder opties, dus minder klikken)?
Reputatie 7
Badge +2
Doublerien schreef:

Dat: "oeps! Er is even geen verbinding, probeer het later weer!" kende ik, may dat was me te leven. Vraag : kan ik de nieuwe app (paarse icoon) verwijderen en mij oude (zwarte) terugkrijgen, omdat die overzichtelijker is en gemakkelijker (minder opties, dus minder klikken)?

Nee dat is op het moment niet mogelijk.

Een optie die je kunt proberen is om een snelkoppeling naar mijn.tele2.nl op je home scherm te plaatsen, de layout ziet ongeveer uit als de oude app.

Reputatie 6
Badge
De nieuwe app is stabieler, de oude overzichtelijker. Best of both worlds lijkt helaas niet te kunnen. 😐
Inloggen met @zonnet.nl account werkt niet. Gebruik zelfde inlog als bij webmail.
Reputatie 1
Het gebeurt mij erg vaak (al een keer of 5 sinds ik de nieuwe app heb) dat ik mijn inloggegevens opnieuw moet invullen en ook weer een nieuwe pincode moet kiezen.
De nieuwe app. Mijn dochter van 6 vindt m wel grappig.
Graag wil ik nu de versie voor volwassenen hebben, waar staat deze? Want deze app is toch een late 1 april grap hè.
Enne... lezen jullie de feedback in de playstore wel eens? Sinds het nieuwe ontwerp geeft meer dan 85% 2 of minder sterren. En blijkbaar doen jullie daar niks mee.
Dus graag een link naar de normale app of anders moeten die kleuterontwerpers toch echt ontslagen worden en zoek dan echte vakmensen die een normale app kunnen maken.
Graag snel reactie van mijn klanten kijken me vragend aan als ik jullie app gebruik.
Alvast bedankt.
Reputatie 5
Badge
@C.L. na het starten van dit topic weten wij inmiddels hoe je er over denkt.
Reputatie 7
Badge +2
On the positive note

Wasdroger schreef:

Awesome! Veel vragen snapt hij nu al! Nu nog een integratie met Google Assistent waar je dezelfde vragen kunt stellen en hij is helemaal af. +1 voor de devs van deze app!

100% mee eens, dat was de eerste ding die ik dachte toen ik de nieuws zag over dat Watson ingebouwd in de app was.

Van de weekend werd ik vol gebombardeerd op Twitter met ads van Rabobank dat ze al een koppeling met Google assistant hebben, hopelijk volgt Tele2 nog, de voice assistant van Google icm de Watson technologie achter die app zou kunnen zorgen voor een leuke ervaring in het toekomst.
Reputatie 5
Badge
C.L. schreef:

Enne... lezen jullie de feedback in de playstore wel eens? Sinds het nieuwe ontwerp geeft meer dan 85% 2 of minder sterren. En blijkbaar doen jullie daar niks mee.
.

Nogmaals. Van alle mensen die de app gedownload hebben, is er maar een (klein) deel wat stemt op de Playstore.

Mensen die ontevreden zijn laten sneller van zich horen dan van mensen die het allemaal wel best of zelfs prachtig vinden.
Reputatie 6
Badge
Nick1 schreef:

Nogmaals. Van alle mensen die de app gedownload hebben, is er maar een (klein) deel wat stemt op de Playstore.

Mensen die ontevreden zijn laten sneller van zich horen dan van mensen die het allemaal wel best of zelfs prachtig vinden.

Dat zal dan het geval zijn voor de oude en nieuwe app en toch zijn de waarderingen sinds de nieuwe app lager.

Reageer