Sticky

Daar is ie dan! De Samsung Note9!

Reputatie 4
Donderdag 9 augustus was het zover. De introductie van het allernieuwste Samsung-toestel: de Samsung Galaxy Note 9. Ben jij benieuwd wat de Galaxy Note 9 nog meer allemaal kan? Check dan onze website voor meer informatie

24 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Leuk, gebruikt QC 2.0 van jaren geleden, besturingssysteem van vorige jaar, maar hey de gele pennetje ziet wel mooi uit 😋
Reputatie 4
Rena Chan schreef:

Leuk, gebruikt QC 2.0 van jaren geleden, besturingssysteem van vorige jaar, maar hey de gele pennetje ziet wel mooi uit 😋

\
Haha, altijd scherp 😉

Ik heb de laatste 5 jaar een iPhone gehad, maar werd van de aankondiging toch wel erg enthousiast van de Note9.

Jij nog steeds blij met Huawei?

Henk
Reputatie 7
Badge +2
Henk van Tele2 schreef:

\
Haha, altijd scherp 😉

Ik heb de laatste 5 jaar een iPhone gehad, maar werd van de aankondiging toch wel erg enthousiast van de Note9.

Jij nog steeds blij met Huawei?

Henk

Lol mijn typisch crackdown aan Samsung, echter is de Note wel een leuke toestel, alleen zijn er wat dingen bij Samsung toestellen die ik niet leuk vind, vooral voor dat prijs.

De Mate is overleden na een ongelukje met de fiets, heb met een G7 geprobeerd maar geez LG software was slecht, de camera was wel weer super.... Maar zit nu met een Pixel 2 xl 🤣
Reputatie 5
Badge
Met veel dingen ben ik van mening dat de technologie een beetje stilstaat.

5% sneller, 10% efficiënter. 10% meer batterij, etc etc.

Er is weinig innovatief aan de telefoons van de laatste jaren.
Voor de zelfde prijs heb je 4 "goedkope" telefoons die in principe de alledaagse dingen gewoon prima doen.
Vooral sinds vorig jaar, waar het gemiddelde "Budget toestel" so ongelooflijk goed is geworden, het is eigenlijk niet eens meer nodig om voor "premium" te gaan.

1000 euro voor een toestel.. Wat 5% beter is dan het vorige 900 euro model. zonde van het geld naar mijn idee.

Ik zou zeggen, ga voor een toestel 350-400 euro en koop er een redelijke laptop bij van 600 euro.
Reputatie 4
Oh, meen je! 😞 Zuur van de p20, zeg!

Oe, de Pixel2XL > dan is overstappen op een Note9 niet echt nodig dus 🙂

Henk
Reputatie 7
Badge +2
Het was een mate 10

De pixel is erg "saai" moet ik zeggen, weet ik niet ik mis dat Huawei of LG sausje, vooral in de camera, de pixel is alles automatisch.

Nick1 schreef:

Ik zou zeggen, ga voor een toestel 350-400 euro en koop er een redelijke laptop bij van 600 euro.

Ik doe vrij veel in mij telefoon, sinds ik de Surface pro 4 geretourneerd heb naar wat te veel problemen, doe ik bijna alles op mijn mobiel, want PC aanzetten kost me gewoon te veel tijd... Maar ik zit nog bij de grens van max 700€ voor een telefoon.

De Mate 10 had voor 630€ gekocht, en je had zelfs een leuke desktop mode.

Maar ik denk dat, de Note dat wel waard kan zijn als je alles eruit gaat halen, ik vind de S-PEN een leuke tool om door de telefoon te navigeren.... Heb nooit zo veel fruit ninja gespeeld als toen ik de eerste Note had (7 jaar geleden alweer).
Maar ook navigeren er mee is zo veel beter dan met je vingers.

Maar ik ben van de dure gadgets, alleen kijk ik vaak op marktplaats (daar de pixel voor 400€ gescoord) of naar acties...

Als de pixel blijft is nog maar de vraag, de mate 20 komt er aan lol 🤣 en ik zou ook een KeyTwo LE willen daarnaast.
Reputatie 5
Badge
Rena Chan schreef:

want PC aanzetten kost me gewoon te veel tijd...

Mijn PC is "10" jaar oud. (CPU en Mobo) en start op vanuit een "coldboot" tot desktop in 9 seconden.
Hoezo te lang? 😅
Daarnaast kan je te PC toch gewoon in slaapstand zetten als je em niet gebruikt? Klik en gaan.

Maargoed, ieder zijn ding.
Ik ben nou eenmaal erg van de PC's en met een Ultra wide en een 2e scherm, zou ik nooit op een telefoon alles kunnen doen 😛
Reputatie 7
Badge +2
Nick1 schreef:

Mijn PC is "10" jaar oud. (CPU en Mobo) en start op vanuit een "coldboot" tot desktop in 9 seconden.
Hoezo te lang? 😅
Daarnaast kan je te PC toch gewoon in slaapstand zetten als je em niet gebruikt? Klik en gaan.

Maargoed, ieder zijn ding.
Ik ben nou eenmaal erg van de PC's en met een Ultra wide en een 2e scherm, zou ik nooit op een telefoon alles kunnen doen :p

Mijn pc wordt 10 volgende jaar... Tijd voor een upgrade lol

Ik vind PCs in elkaar zetten erg leuk, maar somehow mijn PC liefde is minder geworden. Ik wil graag zien als die always connected PCs iets wordt...

PS: ik kon gewoon de mate aansluiten op een 65" Samsung tv alleen was die nog niet 4K... Misschien dat de mate 20 4k aan kan.

PS2: 9 seconden? Dat kan ik toch niet wachten? #ongeduldig.
Reputatie 5
Badge
Rena Chan schreef:

Mijn pc wordt 10 volgende jaar... Tijd voor een upgrade lol

I7 920 overclocked naar 4.2ghz op een Asus P6T SE moederboard.
Alleen de videokaart en harde schijfen heb ik geupgrade naar een GTX 970 en 2 kingston SSD's van 160gb ieder. Erg toe aan meer opslag, ik las dat er binnenkort flinke prijs dalingen zijn. Iets met een overschot van SSD's
Rena Chan schreef:

PS: ik kon gewoon de mate aansluiten op een 65" Samsung tv alleen was die nog niet 4K... Misschien dat de mate 20 4k aan kan.

4k is wel erg veel, kost behoorlijk wat resources.
Gamen in 4k zal het niet worden, maar hopen op minimaal 4k video playback.
Reputatie 7
Badge +2
Nick1 schreef:

I7 920 overclocked naar 4.2ghz op een Asus P6T SE moederboard.
Alleen de videokaart en harde schijfen heb ik geupgrade naar een GTX 970 en 2 kingston SSD's van 160gb ieder. Erg toe aan meer opslag, ik las dat er binnenkort flinke prijs dalingen zijn. Iets met een overschot van SSD's

Oh ik heb een poormans PC, het is nl een AMD Atlhon 2 x4 640, GTS450 (ik game niet, graphics was alleen voor hardware acceleratie voor sommige tools), 8GB RAM, 128GB Samsung EVO SSD en 2x 1TB WD Black.

Maar moet ik zeggen, Windows 10 draait als een zonnetje.

Nick1 schreef:

4k is wel erg veel, kost behoorlijk wat resources.
Gamen in 4k zal het niet worden, maar hopen op minimaal 4k video playback.

Nou, onderschat niet hoe krachtig die Malis en Adrenos zijn, vooral met nieuwe APIs en software truckjes zoals de GPU turbo van Huawei, kom je wel een heel eind.

Ik bedroel met een Tegra kun je al best wel 4K gamen op een Andrid TV device, misschien niet met de beste freame rates, maar toch, ik verwacht dat de Asus ROG phone ook 4K kan ondersteunen als Asus en Qualcoom samen werken oor wat optmizaties.
Reputatie 5
Badge
Rena Chan schreef:

Oh ik heb een poormans PC, het is nl een AMD Atlhon 2 x4 640, GTS450 (ik game niet, graphics was alleen voor hardware acceleratie voor sommige tools), 8GB RAM, 128GB Samsung EVO SSD en 2x 1TB WD Black.

Maar moet ik zeggen, Windows 10 draait als een zonnetje.

Windows 10 draait nog op een "Aardappel PC". Zit je lang goed met je hardware.
Onderschat ook niet wat mijn PC aan performance er nog uit gooit. Mijn CPU, de i7 920 komt van Q3 09 zo uit mijn hooft. Standaart 2.64ghz maar ik heb er dus een overclock op staan van 4.194ghz.
Met benchmarks kom ik dichtbij de gemiddelde i7 7700 stock.

Rena Chan schreef:

Nou, onderschat niet hoe krachtig die Malis en Adrenos zijn, vooral met nieuwe APIs en software truckjes zoals de GPU turbo van Huawei, kom je wel een heel eind.

Ik bedroel met een Tegra kun je al best wel 4K gamen op een Andrid TV device, misschien niet met de beste freame rates, maar toch, ik verwacht dat de Asus ROG phone ook 4K kan ondersteunen als Asus en Qualcoom samen werken oor wat optmizaties.

Oh zeker! Op heel laag niveau zal er misschien wel gegamed kunnen worden, maar ik betwijfel of deze generatie al klaar is voor Fortnite mobile 4K, Ik hoor dat je voor 1080p al een beste telefoon nodig hebt.
Fruit ninja zal waarschijnlijk 4k enhached upscaled met 30-45fps gespeeld kunnen worden. Alleen nog maar te zwijgen wat een batterij er ingestopt moet worden.
Word een grote telefoon, of 15 min lekker gamen 😛
Reputatie 5
Badge +3
Sorry mensen, ik vind het helemaal niks😐.
Ooit een D900i gehad, deze is na 2 maanden defect gegaan en dan kan je het als bedrijf bij mij schudden en ja dat is "misschien" kort door de bocht. Maar goed dat is nou eenmaal hoe ik ben. Zo ben ik al 10 jaar klant bij dezelfde provider omdat ik nog nooit gezeur heb gehad!
Anyhow helaas is de Iphone 2G nooit in Nederland uitgebracht, maar vanaf de Iphone 3Gs ben ik al trouwe fan van Apple incl. bijna al hun andere producten🙈😍
Reputatie 5
Badge
Patrick van Tele2 schreef:

Sorry mensen, ik vind het helemaal niks😐.
Ooit een D900i gehad, deze is na 2 maanden defect gegaan

Oh dat was die slide phone toch? Was een leuk apparaatje. Voelde wel altijd iets goedkoop en fragiel aan.
Nooit een fan geweest van het "Goedkope" gevoel maar ik heb van horen zeggen. Ze doen het best goed op het moment, Na het akkefietje met de S7. (dacht ik, Exploderende batterij toch?)
Reputatie 7
Badge +2

Ooit een D900i gehad, deze is na 2 maanden defect gegaan

Nou nou nou , heb ooit een Apple Lisa gehad en sinds die kapot is gegaan vertrouw ik ook geen Apple product meer 😂

Anyhow helaas is de Iphone 2G nooit in Nederland uitgebracht, maar vanaf de Iphone 3Gs ben ik al trouwe fan van Apple incl. bijna al hun andere producten🙈😍

Dan heb je alles mee gemaakt, atennagate, bendgate, touch disease, batterygate en andere Apple shenanigans 😋

Mijn eerste smartphone was een 3G, dan een 3GS wit met 32GB en ben daarna overgestapt naar team #GreenRobot, heb tussendoor een paar Windows phone gehad en sporadisch een iPhone moeten gebruiken.

Heb ook paar MacBook gehad, maar voor mij de beste Apple product was toch de iPod classic, helaas is mijne overleden.

PS: hoe werkt dat dual Window in je iPhone nou weer?

Reputatie 5
Badge +3
@Rena Chan Ja klopt alles mee gemaakt? Last van gehad? Niet echt, althans niet bewust... En Dual Window? Nou, gewoon niet!? Nou zie ik daar ook totaal het nut niet van in! Ik ben een man en multitasken is nou niet echt mijn sterkste punt, dus die feature is voor mij volkomen nutteloos 😂. Multitasken laat ik aan mijn vrouw over, die is daar veel beter in!

Ooh de Ipod Classic, om in Tele2 termen te spreken #LOVEIT😍. Ik heb nog noooooit zoon fantastisch apparaat gehad. De mijne werkt nog steeds en dat naar bijna 16 jaar denk ik? Ik vind dat die mechanische click-wheel terug moet komen! Die was zo lekker!
Reputatie 5
Badge +3
Nick1 schreef:

Oh dat was die slide phone toch? Was een leuk apparaatje. Voelde wel altijd iets goedkoop en fragiel aan.

Dat klopt helemaal! Samsung is nou eenmaal goedkoop 👹.. Nee dat is een grapje, ze maken de laatste tijd zeker mooie en goed werkende toestellen. Maar ik ben en blijf een gewoonte dier en een klein beetje autistisch dus veranderingen? Nee liever niet dankjewel 😕 😂
Reputatie 5
Badge

Maar ik ben en blijf een gewoonte dier en een klein beetje autistisch dus veranderingen? Nee liever niet dankjewel 😕 😂

Nee hoor, is goed te begrijpen. Ik swoor bij HTC. Zeer tevreden over de Hero en Sensation 4g.
Helaas viel de HTC A9 verschrikkelijk tegen, en al helemaal voor de prijsklasse, ben ik nu uitgekomen bij Huawai.
Zeer tevreden tot nu toe, maar ik heb hem dan ook pas net 3 weken.

In het verleden ook Sony Erickson? gehad. W300i zo uit mijn hoofd. Maar de Hero was mijn eerste echte smartphone.

-Edit-
Hoewel ik nu niet zonder zou kunnen, ik zou het helemaal niet erg hebben gevonden als de "goede oude tijd" van stevige simpele telefoons waarmee je nog contact maakte met andere mensen een aantal jaar langer had geduurd.
Tegenwoordig gaat alles maar via de cloud, VOIP, telefonisch, en digitaal. Vroeger belde we nog want SMS'en was duur. We betaalde per minuut maar gesprekken waren snel, goed en kort.
We spraken elkaar op een betere manier. Geen facebook, dus gingen we vrijdag avond op bezoek, biertje doen, spelletje spelen. Geen telefoons in ons gezicht.

Ik ben 27 jaar oud en ik voel me nu al "oud".
Daardoor ben ik ook bijzonder benieuwd naar wat er gaat komen.
Reputatie 7
Badge +2
Ha ik kan niet leven zonder dual window en PiP.

Zet ik vaak tijdens rijden YouTube en Waze bijvoorbeeld 😎

De iPod classic is zoooooo cool, mine was de laatste model uit 2009, maar de 24uur accu, dat je muziek kon regelen zonder dat je scherm hoefde te kijken... Allemaal geweldig.

Als Apple een iPod classic zou maken, zelfde design, met SSD, krachtige AMP, goede DAC en grote accu, zou ik zeker eentje kopen, ook al moet ik met iTunes werken (🤮).
Reputatie 5
Badge
Rena Chan schreef:

Als Apple een iPod classic zou maken, zelfde design, met SSD, krachtige AMP, goede DAC en grote accu, zou ik zeker eentje kopen, ook al moet ik met iTunes werken (🤮).

Ik ga vast patent aanvragen op een wireless streaming dongle die direct via internet muziek kan streamen.
Radio, Cloud, muziek stream apps zoals spotify en iTunes, van je persoonlijke netwerk al ben je 10-tallen Km's van huis.
De toekomst.
Reputatie 7
Badge +2
Nick1 schreef:

Ik ga vast patent aanvragen op een wireless streaming dongle die direct via internet muziek kan streamen.
Radio, Cloud, muziek stream apps zoals spotify en iTunes, van je persoonlijke netwerk al ben je 10-tallen Km's van huis.
De toekomst.

Dat heet toch een MP3 speler met wifi of een iPod touch? 😋
Reputatie 5
Badge
Rena Chan schreef:

Dat heet toch een MP3 speler met wifi of een iPod touch? 😋

Maar dan met 3g. Muziek streamen is niet veel sneller nodig. En heeft een toekomst om gratis aangeboden te worden todat het (als) volledig verdwijnt.

Wie weet 😃
Reputatie 4
Ze hebben hem bij Tweakers alvast gepreviewd, voor wie geïnteresseerd is 🙂

Henk
@Henk van Tele2 De punt in [.url] moet een / (slash) zijn om als werkende link te werken: Tweakers
Reputatie 4
WhTurner schreef:

@Henk van Tele2 De punt in [.url] moet een / (slash) zijn.

Henk

Reageer