beantwoord

BundelBooster

• 17 februari 2019
  • 1 reactie
  • 637 x bekeken

Hallo allemaal
Ik lees veel op de forum dat de BundelBooster niet goed werkt is dat nog steeds zo? ik heb me aangemeld voor onbeperkt internet maar als dat niet werkt dan zeg ik hem nog op. Als je 1 GB erbij neemt via de BundelBooster moet je dan als die 1 GB op is weer naar de bundelbooster? Of hoe werkt dat? Ik ben nieuw op deze forum en wil onbeperkt kunnen internetten zonder dat ik iedere keer met 1GB moet uploaden. Want ik kijk heel veel YouTube filmpjes

Met vriendelijke groet,
Hendrie
icon

Beste antwoord door Rena Chan 17 februari 2019, 17:41

Ik heb zelf nooit problemen gehad met het opvragen van bundle booster, ik zie dat dit komt vooral in de app voor, toen gebruikte ik altijd sms. Er zijn wel een paar storingen geweest, maar niet een chronisch iets.

Maar je moet inderdaad na dat je 5GB heb gebruikt iedere keer 1GB bij kopen, het was wel zo dat zodra je 80% van je 1GB bundle booster heb gebruikt dat je al een nieuwe kan aanvragen, ik neem het aan dat het niet veranderd is.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +2
Ik heb zelf nooit problemen gehad met het opvragen van bundle booster, ik zie dat dit komt vooral in de app voor, toen gebruikte ik altijd sms. Er zijn wel een paar storingen geweest, maar niet een chronisch iets.

Maar je moet inderdaad na dat je 5GB heb gebruikt iedere keer 1GB bij kopen, het was wel zo dat zodra je 80% van je 1GB bundle booster heb gebruikt dat je al een nieuwe kan aanvragen, ik neem het aan dat het niet veranderd is.