vraag

Betalingsachterstand SMS fraude

  • 26 mei 2020
  • 1 reactie
  • 114 x bekeken

Ik heb vandaag een SMS gekregen van Tele2 zelf over een betalingsachterstand van 124,79, begreep natuurlijk gelijk dat dit nep was dus voorzichtig te werk gegaan en Tele2 hiervan op de hoogte te brengen. Het gaat hier om een frauduleuze bankrekening van BUNQ met het rekeningnummer NL34 BUNQ 2043 5636 37. Ik hoop dat jullie bij Tele2 hier iets mee kunnen. Overigens wordt ik in de SMS niet bij mijn volledige naam aangesproken maar met '’Beste klant'’.

 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

Ik ontving vandaag ook een fishing sms, zogenaamd van ABN-AMRO. Echter, heb ik daar helemaal geen rekening. Betekent wel dat kwaadwillenden nu op meerdere frontenop fishing en fraude via sms aan het inzetten zijn.

Reageer