beantwoord

Betaling per ongeluk geannuleerd

  • 3 February 2021
  • 4 reacties
  • 131 x bekeken

Gnavond 

ik had vandaag een bestelling geplaats 

het was gelukt had ook al een datum gepland ik heb ook al een deel betaald 

maar het is perongeluk geannuleerd 

Is het nog mogelijk dat de zelfde bestelling door kan gaan?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 5 February 2021, 09:02

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Het snelste en het handigste is als je morgenvroeg opbelt! 

Morgen komt hier wel een moderator voorbij, maar een beller is sneller! 

Reputatie 7
Badge +12

Gnavond 

ik had vandaag een bestelling geplaats 

het was gelukt had ook al een datum gepland ik heb ook al een deel betaald 

maar het is perongeluk geannuleerd 

Is het nog mogelijk dat de zelfde bestelling door kan gaan?

Pet ongeluk geannuleerd? Hoe is dat dan gebeurd? Kreeg je na de afronding van de bestelling een mail dat de order was geannuleerd omdat je b.v. niet aan bepaalde voorwaarden voldeed?

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Jerryleter,

Welkom op de Community en bij de Tele2 familie! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Super dat je voor ons hebt gekozen! Gelijk jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat jouw bestelling nog in het systeem staat. Goed nieuws, deze bestelling kan door gaan. Ik denk dat je per ongeluk de betaling hebt geannuleerd maar dat is geen probleem want je krijgt nog een mogelijkheid om te betalen. Als het goed is krijg je na de betaling snel een een mail van AMP om een bezorgafspraak te maken!

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Gmorge 

ik had al myn eenmalig bedrag betaald 

en had ook al een afspraak met jullie voor woensdag