AVG marketing

  • 30 mei 2018
  • 2 reacties
  • 539 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 4 reacties
Twee jaar geleden heb ik een discussie gehad, telefonisch en hier op het forum betreffende het delen van privacy gevoelige informatie via email. https://forum.tele2.nl/e-mail-314/klachten-procedure-49936
Hierbij heb ik absoluut geen gehoor bij tele 2 gevonden. Het was duidelijk een KIR procedure (van het.t kluitje in het riet). Nu komt er toch een giga marketing bericht over de AVG in mijn mailbox binnen waar je u tegen zegt.
Je kan je voorstellen dat ik daar min of meer onpasselijk van ben geworden.
Wat een hypocriet gedrag, ten opzichte tot de eerdere houding van Tele 2. Mijn konklusie is dat de wetgever dus met zeer hoge boetes moet dreigen voordat er maatregelen worden genomen en er niet naar de klant wordt geluisterd.
En de AVG geld al twee jaar,25 mei is de datum dat er gestart is met handhaven en die hoge boetes opgelegd kunnen worden.
Kortom ik vind het echt mis communicatie

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge
Tja, mensen stoppen ook pas met (te) hard rijden op het moment dat ze een flitspaal passeren. En zo zijn er nog talloze voorbeelden, ook m.b.t. bedrijven. Zonder handhaving geen gedragsverandering. Zo werkt het nu eenmaal.
Reputatie 7
Badge +4
Er is wel een nieuwe pagina die e.e.a. uitlegt wat Tele2 er mee doet: https://www.tele2.nl/klantenservice/privacy/. Misschien kun je via deze weg je vraag kwijt? Dit blijft maar een klantenforum waar je met amdere klanten praat.