vraag

1803 oplichters

• 20 december 2019
  • 3 reacties
  • 109 x bekeken

vandaag een factuur gekregen die 39euro meer was dan mijn normale kosten doordat ik het nummer 1803 per ongeluk gebeld heb via een doorlink site, dit is al meer dan een jaar bekend maar tele2 heeft dit nummer nog steeds niet geblokkeerd en daarom vind ik het belachelijk dat ik hiervoor moet betalen. zeer slechte service en word totaal niet geholpen… dus wees gewaarschuwd want tele2 heb je dus helemaal niks aan.

ik stap na mijn abbonement fijn over naar een ander telefoonbedrijf.

hoop dat jullie er iets aan doen of lekker failliet gaan. 

3 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Dat "1803" nr is een duur doorverbind service nr, die kun je ook beter niet gebruiken.

Tele2 kan er natuurlijk niets aan doen als jij die zelf gebruikt, de volgende keer better opletten.

Blokkeren gaat ook niet want het is niet illegaal.

Reputatie 6
Badge +1

Als je dat vaak doet ga jezelf lekker failliet. Dan klxxx je jezelf. Dom. 

Reputatie 7
Badge +1

Dan heb je waarschijnlijk een nummer op Google gezocht en niet goed gekeken of je wel op de juiste website uit kwam. Heel vervelend dat dit soort ‘doorverbindservice’ partijen bestaan, maar daar is Tele2 net zo min schuldig aan als Google of de betreffende internetprovider die de website host.

Je kunt een klacht indienen bij de ACM, die gaan namelijk wel over dit soort praktijken, maar daar zijn ze al een lange tijd mee bezig https://www.volkskrant.nl/economie/waarom-is-die-telefoonrekening-zo-hoog~be91d7275/

Reageer