beantwoord

0906 blokade??

  • 23 August 2021
  • 5 reacties
  • 687 x bekeken

Waarom kan ik geen 0906 nummers bellen?

Alvast bedankt voor u reactie.

icon

Beste antwoord door eric 27 August 2021, 17:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Essie7319, dat is een goede vraag! Top dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb gelijk voor je gekeken of er een blokkade staat op het bellen naar 0906-nummers, maar dit is niet het geval. Ook heb ik even in je MijnTele2-account gekeken. Ook hier staat er geen blokkade op 0906-nummers.

Wat hoor je precies als je een 0906-nummer probeert te bellen? Ik hoor het graag van je! :smile:

Ik krijg te horen dat het nummer niet is toegestaan en dat ik voor meer informatie de klantenservice moet bellen.

Reputatie 7
Badge +12

Is het toevallig een cash-out nummer? Dus dat je diensten met duur virtueel geld betaald door een 0906 nummer te bellen. Daar zijn er een aantal vanwege fraude van dichtgezet.

Op dat nummer kan je paysafekaarten kopen

Reputatie 7
Badge +12

Op dat nummer kan je paysafekaarten kopen

Dat lijkt inderdaad op zo'n nummer voor geld nummer. Waarschijnlijk is die voor fraude geblokkeerd. Je kan dit controleren door eens naar een ander 0906 nummer bellen om te kijken of je daar wel een bandje hoort wat dat nummer kost. Als je dan ophangt kost je dat niets. Als je daar dus wel verbinding krijgt is het paysafe nummer geblokkeerd vanwege die fraude. Je betaald je blauw via je telefoonrekening terwijl maar een deel van dat geld bij jou terecht komt.