beantwoord

Wachtwoord modem instellen

  • 10 May 2019
  • 10 reacties
  • 24240 x bekeken

Vanmorgen mijn modem geinstalleerd. Alles werkt. Top.

Maar nu wil ik het ww van het modem instellen. Ik kan niet inloggen met de gegevens van het modem via http://192.168.1.1 Heb als eerste oplossing het modem gereset naar fabrieksinstellingen, probleem niet opgelost.

Vraag 1: Username en wachtwoord bij 192.168.1.1 daar bedoeld Tele2 toch zijn networkname en wirelesskey van het modem mee? Zo ja, waarom zet je dit dan niet in je handleidingen. Maakt het weer meer logisch. Zo nee, welke gegevens heb ik dan nodig achterop het modem?

Vraag 2: Als bij vraag 1 beide niet beantwoord kan worden. Is er iemand van tele2 die me verder kan helpen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 May 2019, 13:11

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

10 reacties

Inlogdetails zijn standaard user/user, dus ook na een Harde reset.
Inlogdetails zijn standaard user/user, dus ook na een Harde reset.Wie niet leest geeft geen antwoord. Dank!
Wie niet geholpen wil worden mag het zelf uitzoeken.
Wie niet geholpen wil worden mag het zelf uitzoeken.Wie zo hoog van de toren blaast, zal wel een intern probleem hebben.
Jongen doe nu eens niet zo raar, je vraagt de logindetail van het Modem en of je het Wifi wachtwoord moet gebruiken (dat is niet echt een vraag van een helder lichtje)
Nee dus, Ik geef je de logindetails om in te loggen (user/user) en dan reageer je zo raar.
Ik kan je zo helpen hoor, dat is niet zo moeilijk.
Maar zoals gezegd mag jij het wat mij betreft zelf uitzoeken, ik snap trouwens ook niet waarom je hier op het Forum een vraag stelt als je zo reageert,
Ja sommige mensen worden liever onbeschoft dan toe te geven dat ze het niet weten.
Deze mensen zijn ook niet te helpen, daar steek ik iig geen energie meer in.
Ik zou zeggen blijf zo reageren, dan kom je er zeker niet.
Jongen doe nu eens niet zo raar, je vraagt de logindetail van het Modem en of je het Wifi wachtwoord moet gebruiken (dat is niet echt een vraag van een helder lichtje)
Nee dus, Ik geef je de logindetails om in te loggen (user/user) en dan reageer je zo raar.
Ik kan je zo helpen hoor, dat is niet zo moeilijk.
Maar zoals gezegd mag jij het wat mij betreft zelf uitzoeken, ik snap trouwens ook niet waarom je hier op het Forum een vraag stelt als je zo reageert,
Ja sommige mensen worden liever onbeschoft dan toe te geven dat ze het niet weten.
Deze mensen zijn ook niet te helpen, daar steek ik iig geen energie meer in.
Ik zou zeggen blijf zo reageren, dan kom je er zeker niet.
Nee dus, is eindelijk een antwoord. User/User is een interne term, als je specifiek bedoelt dat ik deze term invul zet je deze tussen , is mij geleerd. Maar bij het invullen van user/user gebeurt er niets. En dan het volgende: Ik stel een uber duidelijke vraag op dit forum, maar doordat mensen niet echt lezen wat mijn vraag is, raak ik geirriteerd. Geef me eens ongelijk. En onbeschoft, oh nee, ik niet. Gewoon zeggen waar het op staat is niets mis mee, mannetje. Als je me jongen noemt. X
Reputatie 1
Jongen doe nu eens niet zo raar, je vraagt de logindetail van het Modem en of je het Wifi wachtwoord moet gebruiken (dat is niet echt een vraag van een helder lichtje)
Nee dus, Ik geef je de logindetails om in te loggen (user/user) en dan reageer je zo raar.
Ik kan je zo helpen hoor, dat is niet zo moeilijk.
Maar zoals gezegd mag jij het wat mij betreft zelf uitzoeken, ik snap trouwens ook niet waarom je hier op het Forum een vraag stelt als je zo reageert,
Ja sommige mensen worden liever onbeschoft dan toe te geven dat ze het niet weten.
Deze mensen zijn ook niet te helpen, daar steek ik iig geen energie meer in.
Ik zou zeggen blijf zo reageren, dan kom je er zeker niet.
Nee dus, is eindelijk een antwoord. User/User is een interne term, als je specifiek bedoelt dat ik deze term invul zet je deze tussen , is mij geleerd. Maar bij het invullen van user/user gebeurt er niets. En dan het volgende: Ik stel een uber duidelijke vraag op dit forum, maar doordat mensen niet echt lezen wat mijn vraag is, raak ik geirriteerd. Geef me eens ongelijk. En onbeschoft, oh nee, ik niet. Gewoon zeggen waar het op staat is niets mis mee, mannetje. Als je me jongen noemt. X

Doe niet zo verdomd kinderachtig. Jij vraagt om hulp en dan krijg je het van Cypher en dan doe je zo.
Reputatie 7
Badge +8
Zo krijg je niet veel hulp! Als je Cypher wilt afzeiken ga je gang, daar help je je intern probleem niet mee!
Reputatie 5
Laten we met zijn allen elkaar wel normaal behandelen. Wat @Cypher aangeeft is correct. De gebruikersnaam en wachtwoord zijn beiden standaard user. Kan je daar niet mee inloggen heb je deze zelf aangepast en kunnen wij niet achterhalen. Ik raad je dan aan de modem terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Dan zou je er wel mee moeten kunnen inloggen.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Fijne dag en groetjes,
Jasper