beantwoord

wachtwoord wijzigen

  • 17 March 2020
  • 3 reacties
  • 329 x bekeken

Beste Tele2,

 

Ik ben nieuw lid bij Tele2, en vanaf vandaag (9.30 uur) gaat mijn abonnement van start. Hiervoor moet ik mijn simkaart activeren. Na een nieuwe activatiemail heb ik mijn nieuwe wachtwoord ingesteld. Echter: dit wachtwoord blijkt ineens niet meer te kloppen en ik kan geen nieuwe mail ontvangen om een nieuw wachtwoord in te stellen. Hierdoor kom ik dus geen stap verder.

Ook kan ik geen activatiemail meer ontvangen, om te proberen of de activatie gelukt is?

Allemaal erg onhandig.

 

Groet, Renate

icon

Beste antwoord door renatevdkooij 17 March 2020, 09:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 5

Hi @renatevdkooij, tof dat je voor ons hebt gekozen. Ik ga je helpen om dit op te lossen. :muscle_tone4:  Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Ik heb dan de volgende gegevens nodig van jou:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen duik ik direct in het systeem om het uit te zoeken! 

Groetjes, 

Rox

Hi @renatevdkooij, tof dat je voor ons hebt gekozen. Ik ga je helpen om dit op te lossen. :muscle_tone4:  Je kan mij een privébericht sturen met deze link. Ik heb dan de volgende gegevens nodig van jou:

  • Voornaam + achternaam
  • Klantnummer
  • Volledige adresgegevens
  • Geboortedatum
  • Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer

Zodra ik die heb ontvangen duik ik direct in het systeem om het uit te zoeken! 

Groetjes, 

Rox

Inmiddels telefonisch contact gehad met een collega van jou. Bedankt voor je bericht!

Reputatie 5

@renatevdkooij, top dat het is gefixt! :muscle_tone4: