vraag

verwijderen

Goedemorgen,

Ik vraag het nogmaals, de vorige keer ging ik er van uit dat het bericht met dit verzoek ook zou worden verwijderd. Dom dat ik wederom mijn naam eronder had geplaatst...😋

Mijn verzoek is om aub de berichten die ik hier heb geplaatst op het forum waaronder ik mijn volledige naam heb vermeld te verwijderen.

Ik hoor graag van u.

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Ik heb je vorige topic verwijderd en voordat ik dat deed eerst handmatig je naam verwijderd.
Mijn dank is groot 😜
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan.
Ik zit met ongeveer hetzelfde probleem, en ik wou er een topic voor openen maar ik zie dat hier een soortgelijk topic is.

Misschien is het handig als je je reacties/topics kunt verwijderen/bewerken, zodat je niet iedere keer contact op hoeft te nemen met een moderator.
Reputatie 7
Badge +4
Om te voorkomen dat discussies onduidelijk worden als antwoorden geheel verwijderd kunnen worden kan alleen een moderator dit soort taken uitvoeren. Als je hier vaak gebruik van moet maken, dan kun je beter goed nadenken voordat je een topic opent of een reactie plaatst.
Reputatie 5
Badge +3
Als er toch iets aangepast moet worden kun je inderdaad het beste even een topic aanmaken.
Jasper van Tele2 schreef:

Als er toch iets aangepast moet worden kun je inderdaad het beste even een topic aanmaken.

Ok. 👍