te kritisch dan wordt topic gesloten....

• 21 januari 2020
  • 9 reacties
  • 300 x bekeken

Reputatie 1

Ik had twee verschillende topics geopend; eerste ging over de snelheid en tweede ging over kwaliteit van de klantenservice.
Maar goed je kunt ook redeneren dat het allebei gaat over hele slechte klanten service. Het sluiten van het topic zegt ook veel. 

Klanten service is bedroevend en als je daar topic over opent dan komen de gebruikelijke reacties van eric en pipo.

ik zal ook een apart topic openen over het datalek bij Tele2; mails naar verkeerde klanten sturen…. ben benieuwd hoe dit weer wordt goed gepraat 

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Achter beide topics schuilde dezelfde vraag over nummerportering, vandaar dat het tweede topic is gesloten. Maar dat stond ook al bij het tweede topic.

Reputatie 1

Ik weet niet wat ‘nummerportering’ is, zou jullie van Tele2 sieren als je gewoon Nederlands praat met je klanten.…

ik kreeg geen reactie op m’n klacht en heb daar als eerste iets over gelost in de hoop dat ik geholpen zou worden met bijv tips dit te versnellen dan wel dat jullie van Tele2 het wel zouden oppakken. 

toen uiteindelijk wel gebeld werd, maar dame niet eens op de hoogte van was de inhoud (lijstje afwerken, en empathie kaart spelen) heb ik iets over inhoud van klacht gepost. 

In plaats dat onze Tele2 held op dit forum het oplost, sluit hij het topic; dit zegt zo’n beetje alles over service van Tele2 

Reputatie 7
Badge +4

Ik weet niet wat ‘nummerportering’ is, zou jullie van Tele2 sieren als je gewoon Nederlands praat met je klanten.…

Je hebt wel een hele eenzijdige manier van klagen Dirk, kijk ook eens naar jezelf. In je topic over de chatbot kraam je ook allemaal Engelse kreten uit. Niet te volgen...

Dirk1968 schreef:

multi chanel proces tussen bot en medewerker is slecht bij tele2, hetzelfde tussen chanel switch van online fo naar back office.

Reputatie 1

Hahahaha….. dat dus….. je snapt zelfs deze reactie niet….. hilarisch 

Reputatie 1

Als je dit al deze simpele proces termen al niet begrijpt, snap ik niet waarom je wel forum koning bent…. of eigenlijk snap ik het ook weer wel ;-) 

Reputatie 7
Badge +1

De moderators op dit forum zijn erg kundig. Wacht de reactie van een moderator even af in het oorspronkelijke topic.

Reputatie 1

Zijn zeker heel kundig… sluiten berichten als er te veel kritiek komt. Dat is ook de taak van een moderator. Problemen oplossen en klanten helpen is zeker niet zijn taak!

Goede bijdrage van je overigens weer, Pipo! Je bent een kanjer en verdient snel weer een badge! Groeten aan Mammalou!! 

Reputatie 1

Eindeloze heen en weer gepingpong, met lose beloften in prive berichten…. zolang je maar niet zichtbaar kritisch bent….  uiterst slechte klantbeleving bij Tele2

Reputatie 1

Je verwacht het niet he…. als je een kritische post doet hier komt er opeens wel een reactie op je prive bericht…. boodschap is niet teveel kritiek op het forum, ‘ik zal me voor je inspannen’…. ja, en dat vind ik heel lief van je, maar na 1,5 maand nog steeds zonder resultaat :-( 

Reageer