beantwoord

storing Alkmaar

• 26 juni 2020
  • 18 reacties
  • 620 x bekeken

Wanneer verwachten jullie dat de storing verholpen is? Ik heb al vanaf 14:00 geen internet. Router al meerdere malen opnieuw opgestart.

Groetjes ricardo

icon

Beste antwoord door eric 26 juni 2020, 19:43

Hou dit topic in de gaten. In het weekend is er geen moderatie op individuele topics.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hou dit topic in de gaten. In het weekend is er geen moderatie op individuele topics.

Reputatie 1

Herkenbaar, 8 uur later en nog geen verandering.

Same here. Al ruim 9 uur geen internet. Nog nooit meegemaakt zoiets. Het wordt echt tijd voor een andere provider denk ik..... :(

Reputatie 1

Zo zitten wij ook!

Same here! 9 uur zonder dit keer. Dit is de druppel ik stap over joejoe

Reputatie 1

Inmiddels 10 uur zonder dat het werkt.. Tele2 is echt de meest kloterige provider ooit. Zo vaak problemen gehad. Dit is voor mij ook de druppel.

Reputatie 1

Inmiddels zijn we ALWEER 16 UUR verder …..

T.v. ,internet, telefoon, radio ALLES nog steeds helemaal plat. Fucked Up rood  lampje wat maar NIET groen word.

😖 Frustratie slaat toe 😖  

Als we ergens kunnen lezen dat er ook daadwerkelijk aan deze storing gewerkt wordt, geeft dat een stukje rust…..

Graag duidelijke (re)actie.

Reputatie 7
Badge +2

Hier vind je voor maandag geen bericht van Tele2. Alleen van andere klanten. 

Je kunt ze alleen telefonisch bereiken op zaterdag. 

Mensen die voor Tele2 werken hebben de toevoeging van Tele2 achter hun naam. 

Reputatie 7
Badge +1

Updates zijn geplaatst, wordt aan gewerkt https://forum.tele2.nl/actuele-informatie-nieuws-en-acties-174/mogelijke-problemen-vaste-diensten-omgeving-alkmaar-80233

"De storing is gisteravond officieel rond 20:00 opgelost"

Wat een onzin

Er is 1 storing en jullie breken allemaal alsof de wereld ten einde is, elke provider heeft zn storingen, groot zowel klein. Overmacht mensen. 

Reputatie 7
Badge +1

"De storing is gisteravond officieel rond 20:00 opgelost"

Wat een onzin

Daarom stond er al onder dat ze vanwege meldingen opnieuw in onderzoek waren. Inmiddels geven ze aan de vermoedelijke oorzaak te hebben gevonden.

Hier zelfde probleem! Mobiele data gebruikt sinds gisteren 13:33.. Mb is ook helemaal leeg hoop dat jullie hier ook wat aan gaan doen!!!!

Reputatie 1

Er is 1 storing en jullie breken allemaal alsof de wereld ten einde is, elke provider heeft zn storingen, groot zowel klein. Overmacht mensen. 

Eens, maar +- 24 uur bezig zijn met een storing oplossen waar een andere provider maximaal 3 uur voor nodig heeft (Behalve Ziggo) vind ik nog wel een beetje over the top. Vooral gezien het feit dat er bij mij meerdere dingen keer op keer mis gaat bij Tele2. Een storing kan en een grote storing kan ook gebeuren maar nauwelijks informatie verschaffen en dan pas op de volgende dag een beetje duidelijkheid geven vind ik een ondermaatse service van deze provider. Als ze nou geen miljoenen investeren om jongeren binnen te halen middels slechte reclame spotjes maar hun dienstverlening daar eens van verbeteren hebben ze meer tevreden klanten dan klanten die willen overstappen.

Laatst had kpn ook een grote storing, duurde ook de gehele dag, van 7 uur sochtends tot 9 uur savonds. Ja 24 uur kan ik snappen voor een land dat stabiel internet zou moeten hebben maar waneer je in het buitenland zit waar alles om de haverklap uitvalt neem ik dit met een korreltje zout. 

Reputatie 1

Laatst had kpn ook een grote storing, duurde ook de gehele dag, van 7 uur sochtends tot 9 uur savonds. Ja 24 uur kan ik snappen voor een land dat stabiel internet zou moeten hebben maar waneer je in het buitenland zit waar alles om de haverklap uitvalt neem ik dit met een korreltje zout. 

KPN en Tele2 gebruiken hetzelfde netwerk dus verbaast mij niets. Het is vooral vervelend als je er afhankelijk van bent om bepaalde zaken af te ronden en dat nu allemaal vertraging oplevert.

Tele2 maakt naar mijn mening net wat te veel fouten. Zowel in de administratie als met het oplossen van storingen. Ik moet eerlijk bekennen dat het wel erg is dat wij tegenwoordig zo afhankelijk zijn van iets wat je niet eens kan zien of aanraken. Ik las net dat de oplossing die ze eventueel hadden helaas ook niet het gewenste effect heeft

Precies ik las het ook, omdat mensen zo afhankelijk er van zijn en dat het de basis is van het allerdaagse leven wil je het zo snel mogelijk terug. Begrijpelijk, maar snap ook dat er natuurlijk problemen kunnen ontstaan die niet direct op te lossen zijn. 

🤷🏽‍♂️ Beetje compassie voor de monteurs die dan wel de hele dag bezig zijn om lijnen te herstellen maar wel de klap moeten ontvangen van de mensen die willen dat alles maar werkt. 

Zeg ik dan.