beantwoord

SMS-TAN

  • 9 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 83 x bekeken

Ik krijg geen TAN code binnen, ING zegt dat ik Tele2 moet contacten aangezien het aan jullie service ligt. Hun sturen automatische de TAN-codes en mijn nummer klopt.
icon

Beste antwoord door pipodeclown 10 oktober 2019, 00:34

Gewoon de ING app gebruiken om transacties te bevestigen, ING wil sowieso stoppen met TAN.
Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Dat is nou jammer, probeer je telefoon opnieuw te starten kijken als je de sms'en wel binnen krijgt.
Maar in principe is ING, of beter gezegd het bedrijf achter het versturen van zulke codes, de enige die de sms kan tracken.

Daarnaast ING is al meer dan een jaar bezig om betere, veiliger en betrouwbare alternatieve tot de tan codes juist om dat soort gedoe te voorkomen, ik zou toch kijken als je niet naar de nieuwe authenticatie methode kan overstappen.
Reputatie 7
Badge
Gewoon de ING app gebruiken om transacties te bevestigen, ING wil sowieso stoppen met TAN.

Reageer