beantwoord

Simkaart werkt niet

• 17 september 2020
  • 2 reacties
  • 295 x bekeken

hallo, ik heb op 29 augustus een sim-only abonnement bij jullie aangevraagd. Dat is al bijna 3 weken geleden en het wilt niet werken, er staat geen service. Sinds ik die simkaart van jullie binnen heb is mijn oude telefoonnummer ook geblokkeerd. Waardoor ik niet kan bellen. Ik heb jullie meerdere malen proberen te bereiken via de chat ( want ik kan niet bellen) maar ik werd niet door gewezen naar een medewerker van jullie en dit is nog mijn enige optie. Ik ben nu wel een beetje geprikkeld en het zou fijn zijn als jullie mij nu kunnen verder helpen. Mijn vraag is wat ik nu moet doen, de opgestuurde simkaart van jullie werkt niet. Kunnen jullie een nieuwe sturen?? Of kijken wat de probleem is. 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 18 september 2020, 09:04

Hey @Nasim Jalali,
Welkom op de Community en bij de Tele2 familie! Ik kan mij voorstellen dat je nu een beetje geprikkeld raakt. Dat je simkaart niet werk is natuurlijk niet chill. Ik ga er meteen mee aan de slag!

Bedankt voor het invullen van jouw Community account, zo kan ik meteen het systeem induiken om dit te fixen. Nog even geduld, dit wordt opgelost! :muscle:

Update:
De simkaart is geactiveerd.

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Zat je voorheen met een abonnement bij een andere provider? En heb je bij je bestelling nummerbehoud aangevraagd of gekozen voor een nieuw nummer?
Moet je de simkaart nog activeren? Dan staat er een link in de welkomst mail die je hebt ontvangen. Door op die link te klikken kan je de simkaart activeren.
Als dat allemaal niet lukt, dan kan je de chatbot vragen “ik wil een medewerker spreken” of anders kan @Cas van Tele2 je simkaart voor je activeren.

Reputatie 5
Badge +2

Hey @Nasim Jalali,
Welkom op de Community en bij de Tele2 familie! Ik kan mij voorstellen dat je nu een beetje geprikkeld raakt. Dat je simkaart niet werk is natuurlijk niet chill. Ik ga er meteen mee aan de slag!

Bedankt voor het invullen van jouw Community account, zo kan ik meteen het systeem induiken om dit te fixen. Nog even geduld, dit wordt opgelost! :muscle:

Update:
De simkaart is geactiveerd.