beantwoord

Sim only van 2 jaar verlengen/vervangen met toestel

• 13 december 2020
  • 3 reacties
  • 130 x bekeken

Ik heb dus een een sim only abonnement van 2 jaar en niet maandelijks opzegbaar, maar hij verloopt in juli 2021. Is het mogelijk om het nu te verlengen/vervangen voor een toestel abonnement (op de website gaf ie aan dat ik het kon vervangen maar op de app niet)? En zou dat dan kunnen op belsimpel, want daar hadden ze wel de kleur wat ik wilde. Ik heb het geprobeerd en ik zou het kunnen bestellen, maar ik was bang dat ik dan dubbel ga betalen, dus voor sim-only en de telefoon abonnement 

Met vriendelijke groet,

Sami :) 

icon

Beste antwoord door eric 13 december 2020, 15:37

Direct bij Tele2 kun je een twee jarige simonly al gedurende de looptijd weer verlengen naar een abonnement met een toestel. Of Belsimpel dat ook zo kan aanbieden moet je hen vragen. Daarom gaf ik aan, mocht dat wellicht niet zo zijn en je kan toch een kleur kiezen die Tele2 verkoopt kun je zeker via de Tele2 website dit abonnement wel afsluiten.

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Zolang Belsimpel je een verlenging aanbiedt, dan gaat het goed. Als je bij hen dit wil kopen, dat zul je daar ook die garanties moeten vragen. Als je toch een kleur wilt nemen die Tele2 verkoopt, dan regel je zo'n verlenging inderdaad op de website en niet in de app. 

Zolang Belsimpel je een verlenging aanbiedt, dan gaat het goed. Als je bij hen dit wil kopen, dat zul je daar ook die garanties moeten vragen. Als je toch een kleur wilt nemen die Tele2 verkoopt, dan regel je zo'n verlenging inderdaad op de website en niet in de app. 

Okee dankuwel, maar ik zou het dus op dit moment wel kunnen verlengen toch? Want op belsimpel staat ‘bestellen kan 4 maanden voor het einde van je huidige contract’, dus moet ik dan wachten tot maart of zou ik het nu gewoon kunnen bestellen? 

Reputatie 7
Badge +4

Direct bij Tele2 kun je een twee jarige simonly al gedurende de looptijd weer verlengen naar een abonnement met een toestel. Of Belsimpel dat ook zo kan aanbieden moet je hen vragen. Daarom gaf ik aan, mocht dat wellicht niet zo zijn en je kan toch een kleur kiezen die Tele2 verkoopt kun je zeker via de Tele2 website dit abonnement wel afsluiten.

Reageer