beantwoord

sim niet ontvangen

  • 10 juli 2019
  • 2 reacties
  • 91 x bekeken

Beste Tele2,

mijn abonnement is vandaag in gegaan, maar ik heb mijn sim kaar nog niet ontvangen. Zouden jullie dat voor me willen nakijken of dit klopt.

Met vriendelijk groet,
Sami
icon

Beste antwoord door SamiBen 10 juli 2019, 13:56

Hey,
het is al niet meer nodig. Het is al opgelost

MVG Sam
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge
@SamiBen

Welkom op het forum van Tele2,

Ik wil het graag voor je nakijken, echter heb ik wat gegevens van je nodig.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,

Arjan
Hey,
het is al niet meer nodig. Het is al opgelost

MVG Sam