vraag

reedem telefoon ingeleverd maar geen geld

  • 14 november 2019
  • 1 reactie
  • 142 x bekeken

Ik heb mijn telefoon ingeleverd 9 oktober, maar mijn iCloud was nog niet volledig uitgeschakeld. Dit heb ik gelijk uitgezet. Vervolgens heb ik twee keer gemaild en nooit meer wat gehoord. Dit was 11 oktober al.. ik heb tele 2 gebeld, maar mij werd verteld dat jullie niets konden doen omdat het via reedem gaat. Ik lees uit de andere reacties dat jullie mij toch wellicht kunnen helpen?! 
 

Met vriendelijke groet, Richelle


1 reactie

Reputatie 3
Badge

Hoi Richelle1, welkom op onze Tele2 community. 

 

Het idee achter Redeem is goed,  zo werken wij samen tegen verspilling van bruikbare telefoononderdelen. Bedankt voor het opsturen van jouw toestel.

Vervelend dat Redeem niks meer laat horen en nog geen geld heeft overmaakt binnen de beloofde tijd. Ik merk dat het in sommige gevallen langer duurt dan de vier werkdagen die zij beloven, maar uiteindelijk wordt er uitbetaald. 

 

Om voor jou uit te zoeken wat de status is van jouw betaling heb ik jouw gegevens nodig. 

Kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens :

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum
- Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer

Gebruik de volgende link om mij een bericht te sturen: Privébericht naar Cas

Reageer