beantwoord

Persoonlijke gegevens verwijderen Telefoongids

• 20 november 2020
  • 4 reacties
  • 97 x bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties

Ook wil mijn gegevens en mijn nummer verwijderen van telefoon gids  

<afbeeldingen verwijderd door moderator ivm persoonlijke gegevens>

icon

Beste antwoord door eric 20 november 2020, 20:41

Als je geen geheim nummer hebt aangevraagd zijn dit soort telefoonboek opnames gewoon een normale zaak.

De opnames van gegevens in dit soort commerciële databases worden trouwens ook door andere bronnen gevoed! Zeg maar overal waar jij naw+ telefoon nummer achter laat kan als bron hebben gediend.

Neem eens contact op met de telefoongids en laat het in iedergeval verwijderen als je dit niet wilt.

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Als je geen geheim nummer hebt aangevraagd zijn dit soort telefoonboek opnames gewoon een normale zaak.

De opnames van gegevens in dit soort commerciële databases worden trouwens ook door andere bronnen gevoed! Zeg maar overal waar jij naw+ telefoon nummer achter laat kan als bron hebben gediend.

Neem eens contact op met de telefoongids en laat het in iedergeval verwijderen als je dit niet wilt.

Ik wil dat forum account verwijderen dank je wel 

Reputatie 7
Badge +1

Je persoonlijke gegevens en telefoonnummer staan nu ook nog eens op dit forum en voor de hele wereld te lezen.

Reputatie 7
Badge +1

Aangezien dit een openbaar klantenforum is en er pas een moderator na het weekend dit misschien kan verwijderen is dit allang door Google en ook andere zoekmachines opgepikt en kom je hier nooit meer vanaf.

Of je moet verhuizen, je nummer veranderen en je naam veranderen. 

Het internetgeheugen vergeet nooit! 

Reageer