beantwoord

Nummerbehoud na afsluiten sim only

• 19 December 2020
  • 2 reacties
  • 119 x bekeken

Ik heb van de week nadat ik een 2 jarig abbonement had bij Tele 2 een nieuw sim only abbonement afgesloten, ook bij tele2. Bij het afsluiten hiervan heb ik aangegeven mijn telefoon nummer te willen behouden. Hierover heb ik ook een bevestiging gehad van Tele2 en werd mij gemailt dat de simkaart binnen twee werkdagen opgestuurd zou worden. 

Dit klopt: de simkaart heb ik ontvangen, maar nu staat hier een nieuw 06-nummer op i.p.v. mijn huidige 06-nummer waarvan ik had aangegeven hem te willen behouden.

Hoe kan dit opgelost worden? 

icon

Beste antwoord door eric 19 December 2020, 22:14

Je hebt dus al een abonnement van Tele2 en wil dat nummer weer op een ander Tele2 abonnement zetten? 

Dat eerste abonnement moet dus eigenlijk aangepast worden als verlenging. Dan behoud je hetzelfde nummer. Een nummerbehoud binnen dezelfde provider is niet mogelijk.

Misschien daarom dit nieuwe abonnement annuleren en alsnog het eerste abonnement verlengen via de telefonische klantenservice.

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Je hebt dus al een abonnement van Tele2 en wil dat nummer weer op een ander Tele2 abonnement zetten? 

Dat eerste abonnement moet dus eigenlijk aangepast worden als verlenging. Dan behoud je hetzelfde nummer. Een nummerbehoud binnen dezelfde provider is niet mogelijk.

Misschien daarom dit nieuwe abonnement annuleren en alsnog het eerste abonnement verlengen via de telefonische klantenservice.

Oh bedankt voor uw reactie. Daar was ik niet van op de hoogte. Ik ga er meteen mee aan de slag. Nogmaals bedankt. 

Reageer