Nintendo Switch

  • 3 March 2017
  • 15 reacties
  • 733 x bekeken

Reputatie 6
Vanaf vandaag te koop, de nieuwste Nintendo Console alles-in-1 apparaat, de Nintendo Switch.



Een van de games die te verkrijgen is bij de release is Legend of Zelda: Breath of the Wild.
Een echte single player adventure game waar je uren lang zoet mee kunt zijn.
Er wordt veel verwacht van deze nieuwe console en het is echt een apparaat dat je thuis kan spelen en meenemen voor onderweg.
Het nieuwe paradepaardje van Nintendo! Bij de lancering vandaag zijn er 12 games die je erbij kunt kopen.

Deze nieuwe console is niet de krachtigste van de nu bestaande consoles (PS4/XBox1) en heeft niet de hoogste framerate.
Dat is ook niet waar het voor bedoeld is. Het is echt een apparaat waarmee je altijd en overal party-games kan spelen met elkaar.
De Joy Con controllers zijn uit elkaar te schuiven en te delen met je vrienden waarmee je dan samen kan spelen, thuis en onderweg.

De prijs bij de release vandaag ligt rond de 360 euro.
Een tikje aan de hoge kant als je het mij vraagt, maar voor zo'n veelzijdig product denk ik dat het toch het waard is.

Wat vinden jullie ervan?
En heeft iemand het al in handen gehad?
Zo ja, welke game heb je gespeeld en wat vond je ervan?

Ik hoor graag jullie meningen.
Groet
Ben

15 reacties

Had hem ook al voorbij zien komen Ben.

Ik vind het schermpje te klein, en de specs zijn zoals je zegt ook niet al te best voor dat geld.
De tv mode is dan weer wel handig.
Maar ik ben dan ook niet de doelgroep, dat is denk ik meer voor het jongere publiek.
Kunnen ze overal spelletjes spelen

''edit''

Ik zie dat hij blijkbaar toch wel erg leuk is Ben, kijk maar.

Reputatie 5
Hey vindt het inderdaad wat prijzig en realistisch gezien zou ik persoonlijk misschien alleen zelda, mario en smash bro's spelen. Dus ik laat deze mooi liggen. Hou het gewoon bij de Xbox
Reputatie 2
Heb 'm zelf niet gebruikt maar als ik het internet mag geloven verloopt de lancering van de Switch niet geheel vlekkeloos.

Check vooral dit filmpje:

Klopt ja had ik ook al gelezen/gezien, hij schijnt nog al wat bugs te hebben.
Reputatie 6
Oei... haha... toch niet helemaal een vlekkeloze launch 😉
Games die vastlopen, mensen die hun schem beschadigen met met de Dock, controllers die niet goed werken, dode pixels..

Wat zou het zijn? Iets te snel de nieuwe console gelanceerd?
Auw..
Niet best, zeker niet best.

Het is nog geen No Man's Sky denk ik, maar dit is niet best..
Ik wacht nog maar even denk ik...
Auw, dit is niet echt goed voor de sales van Nintendo denk ik zo.

Maar ik hoor wel dat het er veel mensen zijn die het al hebben gekocht, en er blij mee zijn. Dat dan weer wel.
Dit bevestigt denk ik maar weer eens dat je soms even moet wachten tot alle kinderziektes eruit zijn gehaald, voordat je een nieuw apparaat koopt.
Of dit nou een telefoon of een console is, dat blijft denk ik wel het beste advies...
Reputatie 5
Heb gehoord dat mensen de nieuwe Zelda game lage punten geven in reviews omdat ze vinden dat likes gekocht zijn. Tegelijk zijn mensen weer hoge punten eraan geven omdat ze oneerlijk vinden dat mensen iets lage scores geven zonder dat ze gespeeld hebben.
Wat een ramp voor ze, het lijkt de Samsung Note 7 wel.
Ook al zo'n fiasco.
Maar goed, die schijnt toch terug te komen.
Misschien kan Nintendo het ook recht breien, maar ik koop er iig geen 😛
Reputatie 6
Dit is wel het eerste bericht wat ik gehoord heb over de Switch waarbij de users zeggen dat het niet best is.
Maar ik denk niet dat het zo'n fiasco is als de Note 7 hoor, Cypher.
Volgens mij heeft Nintendo alles nog wel redelijk in de hand. Maar, ze moeten wel oppassen, het kan de verkeerde kant op gaan, dat zeker.
Och, als je het slecht treft kun je altijd nog koejmelken en dan ben je ook van de straat. Er is dus nog hoop. 😛
Reputatie 5
https://nl.hardware.info/nieuws/51374/nintendo-reageert-sceptisch-op-klachten-over-bekraste-switch-schermen
Reputatie 6
Bedankt voor het delen van dat artikel Help2014.
Ik heb het gelezen. Het is wel zo dat er miljoenen devices zijn verkocht (waarschijnlijk). Hoeveel er echt met problemen te kampen hebben is niet duidelijk, maar het kan zijn dat het een zeer kleine groep betreft.
Heeft iemand al wel een Switch gezien, of zelf in handen gehad?
Ik ben heel benieuwd naar de gebruikerservaring van de mensen hier.
Groet, Ben
Ik heb hem sinds eergisteren en het is gewoon een geweldig ding. Alles functioneerde vlekkeloos uit de doos, geen connectivity issues met de joy cons, geen slechts scherm, niets van dat alles. De beeldkwaliteit is waanzinnig voor ene handheld en in docked mode doet hij nauwelijks onder voor een XBO of een PS4. En het is een supercompact ding, ongelofelijk wat een power ze in zo'n kastje gekregen hebben. Zelda Breath Of The Wild alleen is natuurlijk de aanschaf al waard. Overigens is de winkelprijs 329 en geen 360. DE twee losse Joy Cons functioneren ook nog eens als twee mini controllers (en doen dat meer dan goed al zijn het natuurlijk geen volwaardige controllers) voor local multiplayer, iets dat ik bij moderne consoles veelal mis. Echt een geweldig apparaat waarvan de enige tekortkoming is dat er nog niet zoveel op te spelen is, maar dat gaat hopelijk snel veranderen.
Reputatie 6
Leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent, detente1976 :D
Erg leuk om je ervaringen te lezen. Ik hoop dat het ook lang goed blijft werken voor je en dat je er nog uren speelplezier uit kan halen.
Heb je Zelda al uitgespeeld?
En heb je nog meer spellen nu?
Ben wel benieuwd 🙂 We horen het graag.
Groet, Ben
als ik heel eerlijk ben krijg ik de switch (net als de Wii U) niet aan de praat met het technicolor modem voor online multiplayer wat erg annoying is voor MK8 deluxe. De Wii U had ik opgelost maar bij de Switch wil het nog niet erg lukken de juiste combi instellingen op het router te vinden, dus mocht je tips hebben welkom! Zelda uitspelen dat gaat nog wel even duren, wat een waanzinnig grote wereld.
Reputatie 6
Ah, dat is inderdaad iets minder relaxt. Dit zou te maken kunnen hebben met het wel/niet open zijn van de poorten in het modem, zo denk ik.

Kijk even naar deze topics:
Port Forwarding - Tele2 Forum
Een Pot Nat - Tele2 Forum
DMZ functie Technicolor TG789BVN modem - Tele2 Forum
Hier staat veel info over gaming en Tele2 modems. Ik hoop dat je hier wat meer kan vinden erover.
Hou me op de hoogte of het wel/niet lukt.
Groet, Ben

Reageer