vraag

Nieuwe nummer

• 25 mei 2019
  • 3 reacties
  • 9576 x bekeken

Ik heb gister middag een nieuwe nummer aangevraagd. Mijn huidige nummer zou in de nacht omgezet worden in een nieuwe nummer en daar zou ik een sms van ontvangen. Helaas is dit niet het geval. Is er iets mis gegaan?

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Als je het vandaag perse wilt weten kan je beter even de klantenservice bellen, die zijn op zaterdag tot 18:00 bereikbaar, zie deze pagina voor het telefoonnummer: https://www.tele2.nl/klantenservice/contact/

Anders even wachten tot na het weekend dan zijn er zeker wel weer Tele2 medewerkers aanwezig.
Reputatie 6
Badge +1
Voor alle duidelijkheid, een nieuw nummer omzetten=opzeggen en een nieuwe aanvragen? Of bedoel je portering van een nummer van oude telco naar het nieuwe Tele2 abonnement? Portering van nummers gebeurd niet op zaterdag en zondag, alleen op werkdagen.
Reputatie 7
Badge
Voor alle duidelijkheid, een nieuw nummer omzetten=opzeggen en een nieuwe aanvragen? Of bedoel je portering van een nummer van oude telco naar het nieuwe Tele2 abonnement? Portering van nummers gebeurd niet op zaterdag en zondag, alleen op werkdagen.
Het is mogelijk een nieuw nummer aan te vragen op een bestaand abonnement, bijvoorbeeld ivm overlast. Doet verder niets met de looptijd of contractverplichting.