Nieuwe brand campagne Tele2

  • 4 December 2019
  • 4 reacties
  • 501 x bekeken
Nieuwe brand campagne Tele2
Reputatie 6
Badge +2

​​​​Nieuwe brand campagne Tele2  

We hebben weer een nieuwe nieuwe track uitgebracht! Misschien heb je ‘m al voorbij zien komen, daarom leggen we graag even uit hoe het zit.

Samen met Gotu Jim brengen we een nieuwe track uit om het Unlimited abonnement van Tele2 te promoten. Bij deze track zijn 2 videoclips gemaakt, een Limited en Unlimited versie. 

 

Limited

De video’s zijn shot voor shot praktisch hetzelfde. Alleen verbruikt de limited versie dus zo min mogelijk data.

Dat gebeurt door allerlei verschillende digitale en analoge trucs, zoals compressie, blurren, pixelen en croppen. Bovendien zit er minder kleurverloop, minder beweging en minder details in deze versie van de muziekvideo. Alles om ervoor te zorgen dat het datagebruik tot een minimum wordt beperkt. 

 

Unlimited

Het tegenovergestelde geldt voor de Unlimited versie. Door zoveel mogelijk kleurverloop, dynamiek en beweging toe te voegen, geen compressie, en niet te blurren, pixelen of te croppen kost deze video zoveel mogelijk data. 

 

Credits:

Concept & uitwerking : INDIE
Eind-verantwoordelijke klant : Tele2 (Margaret Kreuger, Aafke Geers)
Regisseur : Kevin Boitelle
Producer : Allen Grygierczyk
D.O.P. : Ruben van Weelden
Edit : Kevin Boitelle
Post : Stolen Goods & Thomas de Rijk
Grading / Colorist : Erik (de Grot)
Muziek : Burning Fik / Gotu Jim
PR : Hagens PR

 

 


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Vreselijk...:rolling_eyes:

Reputatie 6
Badge +2

@eric 

‘Limited positief’ :wink:

Daar klopt helemaal niets van, want de wereld is niet van hem maar van mij 😎

Of wacht was niet alles van ..…

 

 

Nou ik vind er niets aan, maar goed ik behoor ook niet tot de doelgroep als oude ... zijnde 😳

Reputatie 7

Als eerste dat vreselijke auto-tune gejank uitgezet. Vond de eerdere campagnes van Tele2 al niks, maar het blijkt toch elke keer weer slechter te kunnen. Twee minuten weggegooid, zonde…

Prijs duidelijk een product aan met de voordelen ervan en doe er eventueel iets lolligs mee, maar het zal er wel weer om gaan dat het ‘anders’ moet zijn. Net zoals de Tele2 app, zijn ze uiteindelijk ook van teruggekomen.