vraag

modum instellingen zijn veranderd

• 19 March 2021
  • 8 reacties
  • 62 x bekeken

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties

Mijn modem instellingen zijn veranderd.

De naam van mijn wifi netwerk is zijn verdwenen.

Ik weet niet of er een verband is maar het gebeurde op dezelfde dat dat er een wijziging in mijn abonnement werd doorgevoerd.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +2

Wat was het voor wijziging?

ik had mijn wifi netwerk een naam gegeven, deze naam werd plot terug gezet naar de oorspronkelijke naam die op het modem staat.

Ik denk dat door de verandering van mijn abonnement mijn modem is gereset. Maar dat is gissen voor mij. Ik ben er niet van in kennis gesteld en bij de helpdesk konden ze me dit niet vertellen.

Reputatie 7
Badge +2

Wat voor verandering in je abonnement?

Reputatie 7
Badge +4

Ok, maar dit is dus snel weer opgelost. Inloggen en dan naam + wachtwoord aanpassen.

Het tv abonnement is er af. (op mijn verzoek)
Ik heb het inmiddels hersteld. Het is vervelend dat zonder communicatie mijn instellingen zijn veranderd de klantenservice van niets wist en me ook niet kon vertellen wat er aan de hand was.

Reputatie 7
Badge +4

Tja, alleen tv eraf gebeurt ook niet zo vaak. Dus geen ervaring bij klantenservice denk ik.

Tja, alleen tv eraf gebeurt ook niet zo vaak. Dus geen ervaring bij klantenservice denk ik.

Mijn ervaring met de klantenservice van Tele2 is helaas dat ze heel veel niet weten…

Reputatie 7
Badge +2

Het tv abonnement is er af. (op mijn verzoek)
Ik heb het inmiddels hersteld. Het is vervelend dat zonder communicatie mijn instellingen zijn veranderd de klantenservice van niets wist en me ook niet kon vertellen wat er aan de hand was.

Dat staat op zich los van je modem, dat regelen ze server side volgens mij. Lijkt erop dat je modem een hard reset heeft gehad óf een update die de instellingen heeft teruggezet. Maar het kan natuurlijk wel met elkaar te maken hebben.

Reageer