vraag

levering Iphone 11 pro 64 green

• 3 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 233 x bekeken

Vraagje aan een medewerker van tele2, ik heb een iphone bij jullie gepre orderd 13sep, tot op heden geen extra info nou zag ik net bij een ander topic al iets meer info dan wie dan ook je wilt geven.
ik las dat jullie elke keer kleine hoeveelheden geleverd krijgen, maar telkens als ik wat vraag wordt ik doorverwezen naar die actuele levertijden pagina van jullie waar je letterlijk niks aan hebt. nu heb ik 13september 14:58 verlengd dan neem ik aan dat ik hem een van deze dagen kan verwachten?

Gr Marley van leeuwen

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Zelfs de levertijden pagina is niet op de dag nauwkeurig. Apple geeft niet van die exacte indicaties. Zodra je de email van Reviva krijgt kun je hem verwachten.
Zelfs de levertijden pagina is niet op de dag nauwkeurig. Apple geeft niet van die exacte indicaties. Zodra je de email van Reviva krijgt kun je hem verwachten
nee dat snap ik dat staat op 4+ weken daar heb ik zeer weinig aan
Reputatie 4
Badge
@marleyvl Hallo Marley, we hebben inmiddels via meerdere topics en ook via andere kanalen zoals Facebook contact gehad met jou over dit onderwerp en je uitgelegd hoe het zit met de aanvoer van Apple en de levering.
Zodra we kunnen leveren ontvang je een e-mail voor het maken van een bezorgafspraak. Ik kan hieraan niets meer toevoegen.

Ik ga dit topic daarom dan ook weer sluiten.

Fijne dag, groet Petra