Klantenservice

  • 18 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 159 x bekeken

Probeer al 2 dagen de klantenservice te bellen, helaas al onze medewerkers zijn in gesprek.

ogenblik geduld. helaas nog steeds niemand aan de lijn.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als je je vraag hier kwijt wilt, dan kan dat ook.

Wil de mail op andere pc zetten maar weet mijn wachtwoord niet meer dus probeer ik de klantenservice te bellen.maar na anderhalf uur nog niets. volgens de wet mogen ze dat niet meer geven.dus wie heeft er een tip.

Reputatie 7
Badge +1

Log in via webmail en kies voor “wachtwoord vergeten”. Heb je daar iets aan?

Log in via webmail en kies voor “wachtwoord vergeten”. Heb je daar iets aan?

Bedankt dat heb ik al geprobeerd ze zeggen dan wij hebben geen mobiel nummer van u.

 

Reputatie 7
Badge +1

Log in via webmail en kies voor “wachtwoord vergeten”. Heb je daar iets aan?

Bedankt dat heb ik al geprobeerd ze zeggen dan wij hebben geen mobiel nummer van u.

 

Dan heb je 2 factor authenticatie niet aangezet. In dat geval kan alleen een Tele2 moderator je verder helpen. Zij zijn na het weekend weer op het forum actief.