beantwoord

kan niet inloggen

  • 31 december 2020
  • 2 reacties
  • 128 x bekeken

ik kan niet inloggen op jullie site buiten jullie forum 

app lukt niet en jullie site ook niet krijg steeds fout melding zie screen shot: 

https://gyazo.com/3438cddcc2530b42744dd5b547766fff

en op de app krijg ik het zelkde

icon

Beste antwoord door pipodeclown 31 december 2020, 19:20

Ben je recent gemigreerd naar het nieuwe netwerk en systeem? Registreer je dan opnieuw voor Mijn Tele2 en probeer het nogmaals met de nieuwe gegevens. Na de migratie gebruik je de nieuwe (andere) Tele2 app. https://www.tele2.nl/bijnazover

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Ben je recent gemigreerd naar het nieuwe netwerk en systeem? Registreer je dan opnieuw voor Mijn Tele2 en probeer het nogmaals met de nieuwe gegevens. Na de migratie gebruik je de nieuwe (andere) Tele2 app. https://www.tele2.nl/bijnazover

had hier voor nog geen account want was net overgestapt kan ook geen account maken want krijg geen sms binnen want de andere provider is het abonnement voorbij dus heb geen bereik meer

is gelukt kan er in :)

Reputatie 7
Badge +1

Ben je recent gemigreerd naar het nieuwe netwerk en systeem? Registreer je dan opnieuw voor Mijn Tele2 en probeer het nogmaals met de nieuwe gegevens. Na de migratie gebruik je de nieuwe (andere) Tele2 app. https://www.tele2.nl/bijnazover