vraag

Huawei p10 lite - verbindingsproblemen

• Aan het warmlopen
  • 3 reacties
Tele2 met Huawei p10 lite
Toestel sinds April.
In de winkel geweest, gebeld, niets wordt opgelost. Om maar niet te spreken van de Virtuele assistent, nog nooit één tegekomen waar je iets aan hebt.
Problemen:
-Geen 4G te zien, toestel blijft hangen op H+, waar ik ook ben (regio Amsterdam)
-Wel voorkeursnetwerkmodus: Auto LTE/WCDMA/GSM heb
-Melding “Geen pakket voor dataverkeer” onder: Instellingen > mobiele gegevens
-Geen wifi (Eduroam) op mijn werk > “Onjuist wachtwoord” Wat ik ook doe ik krijg geen scherm om mijn wachtwoord in te vullen.
Bijvoorbeeld geprobeerd via netwerk vergeten, toestel aan en uit zetten, via de helpdesk op mijn werk. Niemand krijgt het voor elkaar.

-Agenda instellen: lukt niet om andere agenda’s toe te voegen, altijd melding: “Kan niet voltooien, Kon niet verbinden met server”. Betreft Outlook mailadres via mijn werk en privé account

-E-mail instellen: lukt niet om andere e-mail accounts toe te voegen, altijd melding: “Kan niet voltooien, Kon niet verbinden met server”. Betreft Outlook mailadres via mijn werk en privé account.

Misschien een nieuw toestel?

7 Reacties

Reputatie 2
Mate 10 lite werkt bij mij super. Kom je via Instellingen, meer, op mobiel netwerk.?

nee ook niet via mobiel netwerk
Reputatie 2
Volgens mij helemaal kapot. Sorry
Reputatie 7
Badge +4
Waar heb je het toestel gekocht? Kun je jouw sim eens in een ander toestel proberen?
Toestel via Tele2, dit is al mijn tweede simkaart, die ik niet op een andere toestel kan uitproberen want die heb ik niet
Reputatie 7
Badge +2
Probeer dan je toestel software te herstellen.
Harde reset uitgevoerd. Nog steeds alleen H+ en bericht bij mobiel gegevens: Geen pakket voor dataverkeer.