beantwoord

geen terugbetaling ontvangen

  • 16 January 2021
  • 2 reacties
  • 178 x bekeken

Op 17 december heb ik mijn bestelling geplaatst en op dezelfde dag geannuleerd vanwege te late levering.  het bedrag dat ik heb betaald is ongeveer € 197, -.  Wij zijn al 4 weken łatwe en ik heb mijn geld nog steeds niet ontvangen.  Ik heb al 3 keer gebeld maar nog steeds niets.  Kan iemand me helpen mijn geld terug te krijgen?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 22 January 2021, 11:35

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @AdamBro,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met de terugbetaling van jouw annulering.


Mijn excuses voor de onduidelijkheid en het lange wachten op jouw terugbetaling. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 werkdagen jouw aanbetaling terugstorten. Dit is bij jou niet gebeurd, dat gaan we oplossen.

Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier met spoed wordt opgepakt! Hiervoor neem ik contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Nog even geduld maar uit ervaring weet ik dat dit goed komt, beloofd! 

 

We houden je op de hoogte!

Reputatie 6
Badge +2

AdamBro heeft in een privebericht aangegeven dat hij het bedrag heeft ontvangen.

‘’ik heb mijn geld ontvangen . Bedankt voor je hulp 👍.’’