vraag

geen service op telefoon

• 19 december 2020
  • 2 reacties
  • 117 x bekeken

Afgelopen week is tele2 overgestapt naar een nieuw netwerk. Ik heb opeens geen service meer op mijn telefoon. Hierdoor kan ik nu niet bellen, gebeld worden of een 4g verbinding starten. Ik zou dit graag opgelost zien aangezien ik maandag terug vlieg naar Nederland en het van belang is dat ik een verbinding heb. Ik heb onderhand al 4 dagen met tele2 gebeld, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Als je in het buitenland bent dan lukt de update voor je simkaart niet, die nodig is voor de migratie. Was je al gemigreerd toen je nog in Nederland was? Mogelijk is je toestel tijdens de update niet volledig bereikbaar geweest in Nederland en de update mislukt. Ik adviseer je een nieuwe simkaart aan te vragen.

Reputatie 5
Badge +2

Hallo @Kaatje26092002,

Welkom op de Community. Ik ga er alles aan doen om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk weer online bent!

Goed om te horen dat je bent overgezet naar het nieuwe netwerk. Dat betekent dat je nu in de hele EU 4G roaming hebt en dat je gebruik maakt van het best geteste netwerk! Als je na het overzetten geen verbinding kan maken met het netwerk dan kunnen we een aantal stappen doorlopen. Deze stappen vind je hier in dit topic onder het kopje ‘’Ik heb helemaal geen of een trage internetverbinding’’. In sommige gevallen helpt het om een nieuwe simkaart te bestellen, zoals @pipodeclown aangeeft. Dit kan voor jou de oplossing zijn. Een nieuwe simkaart kan je bestellen en activeren via de klantenservice en via jouw MijnTele2.

Is het gelukt om de simkaart te bestellen? Anders kan ik dat ook voor je doen. Ik hoor graag van je! 

Reageer