beantwoord

E-mailadres voor sturen klacht

• 12 september 2018
  • 4 reacties
  • 1275 x bekeken

Klantnummer: *persoonlijke gegevens verwijderd door moderator*

Graag ontvang ik e-mailadres waar ik mijn klacht naar toe kan zenden.

Met vriendelijke groeten,
icon

Beste antwoord door Rena Chan 12 september 2018, 11:34

Er is geen email adres voor klachten.

Problemen kun je met de klantenservice bespreken, ook in het forum zijn moderatoren actief, probeer wel kort te zijn, want een gehele verhaal maakt het alleen maar onduidelijk.

Verder kun je een klachten formulier > https://www.tele2.nl/klantenservice/klachten/ ook daar moet je moet zijn want tekst mag niet langen dan 1000 woorden zijn of zo.

En je kunt altijd een brief sturen
Tele2 Nederland B.V. Postbus 289 2400 AG Alphen aan den Rijn

Ik zou ook je adviseren om persoonlijke gegevens niet openbaar te plaatsen in de forum, dus ook je klantnummer zou ik weg halen.
Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Er is geen email adres voor klachten.

Problemen kun je met de klantenservice bespreken, ook in het forum zijn moderatoren actief, probeer wel kort te zijn, want een gehele verhaal maakt het alleen maar onduidelijk.

Verder kun je een klachten formulier > https://www.tele2.nl/klantenservice/klachten/ ook daar moet je moet zijn want tekst mag niet langen dan 1000 woorden zijn of zo.

En je kunt altijd een brief sturen
Tele2 Nederland B.V. Postbus 289 2400 AG Alphen aan den Rijn

Ik zou ook je adviseren om persoonlijke gegevens niet openbaar te plaatsen in de forum, dus ook je klantnummer zou ik weg halen.
Beste Rena Chan,

Ik wens mijn klacht niet via dit forum te melden, daar ik het niet op prijs stel persoonlijke gegevens op een onbeveiligd (en openbaar) forum te plaatsen, zoals dit forum van Tele2.

Via het klachtenformulier werkt niet, gezien het in dezen nogal een uitgebreide klacht betreft, welke door toedoen van Tele2 ('fout op fout op fout.....') niet te verwoorden is in een tekst < 1.000 woorden. Daarom verzoek ik u nogmaals, naar welk e-mailadres kan ik mijn klacht sturen? Het lijkt mij niet van deze tijd dat Tele2 in plaats van per e-mail enkel per post te bereiken is.

Graag verneem ik uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
Overigens wens ik geholpen te worden door een medewerker van Tele2, niet door een andere klant van Tele2.
Reputatie 7
Badge +4
Helaas. Er is dus geen email beschikbaar. Je zult het telefonisch, via het klachtenformulier op de site of per post moeten doen. Voor algemene vragen kunnen medeklanten op het forum je helpen.