De allernieuwste Huawei is onderweg

  • 23 January 2019
  • 19 reacties
  • 5691 x bekeken

Reputatie 5
En het lijkt weer een topper in spé te worden.

Met onder andere Artificial Intelligence voor hééééle mooie foto’s, 6GB aan werkgeheugen en 128GB aan opslaggeheugen zul je niet snel verveeld raken met deze nieuwe "Wah-Way" ;)

Zijn er meer mensen die naar de telefoon uitkijken?

Check voor meer informatie ons blog.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Met ingebouwde Chineese afluister software? Als overheden Huawei al niet meer vertrouwen, waarom zouden wij als consumenten dat nog wel moeten doen?
Reputatie 7
Vertrouw jij Qualcomm, cisco en company?

Tot heden zijn er bewijzen van medewerking van Amerikaanse fabrikanten met NSA en andere Amerikaanse overheden, heb nog geen stuk bewijs gezien waar Huawei consument of professioneel mee werken met afluisteren voor de Chinese overheden.

Ineens is 5G apparatuur van zte, Huawei en andere een probleem, komt toevallig voor met 5G waar Qualcomm, Nokia en Siemens niet de monopolie van patenten hebben zoals het geval van met 3g en 4g.
Reputatie 2
Eric, jij doet ook al mee aan die hetze, tot nu toe nog geen enkel bewijs boven tafel gekomen, alleen maar speculaties.
Reputatie 7
Badge +12
Nou, onze overheid geeft toch aan dat ze Huawei niet op hun woord geloven. Ik ben nogal voor overheid controle..
https://executive-people.nl/615658/kabinet-onderzoekt-potentiele-rol-huawei-bij-nederlandse-g-projecten.html
Reputatie 7
Aangezien diverse overheden/veiligheidsdiensten het internet toch al afluisteren, maakt het misschien allemaal niet zoveel meer uit. Ik kan me nog de verhalen herinneren over de kastjes die bij de AMS-IX waren neergezet en waarvan niemand precies wist waarvoor en van wie ze waren, maar wel dat er niemand aan mocht komen.
Reputatie 2
Vertrouwen in de overheid heb ik al heel lang niet meer, maar dat terzijde.
Zoals ik al zei alleen maar speculaties en geen hard bewijs.
Reputatie 7
Dat de Nederlandse overheid nog iets over ICT durft te zeggen....

En Fin, wordt wel leuk in landen waar de keus voor providers beperkt is, kunnen die paar spelers die mee doen de prijzen lekker hoog houden omdat je minder concurrentie hebt.
Ik ga vrijdag mijn telefoon afbetalen maandelijks opzegbaar kan ik vrijdag dan gelijk een nieuwe telefoon abonnement nemen zonder extra kosten en gelijk gebruiken?
Met ingebouwde Chineese afluister software? Als overheden Huawei al niet meer vertrouwen, waarom zouden wij als consumenten dat nog wel moeten doen?

Alsof Samsung en Apple dat niet doen lol
Reputatie 7
Badge +8
Bij Apple voor USA en China tegelijkertijd spioneren? Hoeft toch niet, we zetten alles al op feestboek.
Reputatie 7
Ik ga vrijdag mijn telefoon afbetalen maandelijks opzegbaar kan ik vrijdag dan gelijk een nieuwe telefoon abonnement nemen zonder extra kosten en gelijk gebruiken?
Moet je abonnement wel al minimaal een maand of 4 lopen. Daarnaast duurt het een paar dagen tot je bent afgemeld bij het BKR, dus het zou kunnen dat een nieuwe lening geweigerd wordt tot de oude is afgemeld.
En het lijkt weer een topper in spé te worden.

Met onder andere Artificial Intelligence voor hééééle mooie foto’s, 6GB aan werkgeheugen en 128GB aan opslaggeheugen zul je niet snel verveeld raken met deze nieuwe "Wah-Way" ;)

Zijn er meer mensen die naar de telefoon uitkijken?

Check voor meer informatie https://www.tele2.nl/blog<br /> /huawei-p30-geruchten/.



"They've been under consistent innovation.
No wonders if they come up with a market storming device"
Reputatie 5
8gb werkgeheugen zul je bedoelen @Henk van Tele2 😉

Van de week deze nieuwe Huawei bestelt (krijg hem morgen binnen), maar een beetje stout geweest. Verlengd bij een andere provider na bijna weer 4 jaar Tele2. Jammer was graag gebleven, maar deze aanbieding was nog gunstiger dan Tele2 en voor bestaande klanten zie ik geen extra korting.

Hopelijk mag ik nog wel deelnemen aan dit forum.
Reputatie 7
Op het forum ben je gewoon welkom @simnlru.
Nu eindelijk weer een provider met 4G in het buitenland? (Staat mij bij als jouw grootste niet ingeloste wens op het forum ?)
Reputatie 5
Op het forum ben je gewoon welkom @simnlru.
Nu eindelijk weer een provider met 4G in het buitenland? (Staat mij bij als jouw grootste niet ingeloste wens op het forum ?)
haha dat is mooi!

Ja een provider dat wel 4G aanbiedt in de EU, nou het was geen ingeloste wens maar een belofte dat in het verleden mij toegezegd werd tegen de tijd dat roaming zou afgeschaft worden, wat helaas dus nergens meer terug vinden is..

Voor de rest zeker geen problemen met Tele2 gehad, fijne provider voor de rest. Misschien dat ik nog terug kom (moeten ze wel het mooie aanbod houden wat ze nu hebben).
Reputatie 6
@simnlru,

Natuurlijk mag je blijven boefje 🙂
Reputatie 7
Badge +12
8gb werkgeheugen zul je bedoelen @Henk van Tele2 😉

Van de week deze nieuwe Huawei bestelt (krijg hem morgen binnen), maar een beetje stout geweest. Verlengd bij een andere provider na bijna weer 4 jaar Tele2.
Hopelijk mag ik nog wel deelnemen aan dit forum.


Ben je naar T-mobile gegaan?
Reputatie 5
8gb werkgeheugen zul je bedoelen @Henk van Tele2 😉

Van de week deze nieuwe Huawei bestelt (krijg hem morgen binnen), maar een beetje stout geweest. Verlengd bij een andere provider na bijna weer 4 jaar Tele2.
Hopelijk mag ik nog wel deelnemen aan dit forum.


Ben je naar T-mobile gegaan?


Nee, totaal andere provider wat ik nooit verwacht had om te nemen, namelijk Vodafone. Na een weekje deze provider getest te hebben (trajecten waar ik kom) heb ik een goede indruk gekregen van dat netwerk.
8gb werkgeheugen zul je bedoelen @Henk van Tele2 😉

Van de week deze nieuwe Huawei bestelt (krijg hem morgen binnen), maar een beetje stout geweest. Verlengd bij een andere provider na bijna weer 4 jaar Tele2.
Hopelijk mag ik nog wel deelnemen aan dit forum.


Ben je naar T-mobile gegaan?


Nee, totaal andere provider wat ik nooit verwacht had om te nemen, namelijk Vodafone. Na een weekje deze provider getest te hebben (trajecten waar ik kom) heb ik een goede indruk gekregen van dat netwerk.


Goed datje hem daar hebt gehaalt. Dan heb je hem tenminste nog een beetje op tijd binnen. Dat lukt je bij tele2 niet met Huawei's 😂

Reageer