cursus probleem oplossen of empathie voor klachten afdeling

• 17 januari 2020
  • 2 reacties
  • 116 x bekeken

Reputatie 1

Deze week een dame van Tele2 aan de telefoon gehad, want ik had een klacht ingediend. Ik moest eerst de case (weer) uitleggen. Ik zou toch verwachten dat ze zich eerst in de case verdiept, even crm raadplegen, voordat ze me belt. Als snel krijg (meerdere keren) ‘excuses’ aangeboden. Excuses is fijn, maar ga je het ook voor me oplossen; ‘uhhh nee volgens mij ligt het bij de back office en daar heb ik geen telefoon nummer van’. Briljant. Een klachtenafdeling die belt om excuses aan te bieden, terwijl ze de inhoud van de case niet weet en niks kan oplossen. Ze had ook nog een verhaal over ‘portering’, ik zei geen idee, ik wel alleen nummer behoud…. die snapte ze ook niet. ‘Praat Nederlands met me’.…

zou het niet verstandig zijn om de medewerkers te scholen met enige inhoudelijke kennis en de mogelijkheid te geven om iets op te lossen voor een klant? 

En ondertussen kan ik nog steeds niet bellen....

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Hoort bij dit topic https://forum.tele2.nl/tips-vanuit-de-community-328/hoe-krijg-je-een-klacht-wel-behandeld-78822

Je kunt beter niet meerdere topics aanmaken over je case, dat vervuilt het forum, zorgt voor meer verwarring en langere doorlooptijden. Je hebt dit punt reeds vermeld in het oorspronkelijke topic.

Reputatie 3
Badge +1

Dit is inderdaad een dubbel topic, om die reden sluit ik dit topic.