vraag

compensatie

Ik kreeg een telefoontje van Tele2 voor verlening van mijn abonnement. Had eerst een beter aanbod voor een verlening van mijn abonnement gehad maar een dag later bleek dat niet te kunnen, kreeg daarom een fles wijn en bos bloemen aangeboden.
Na 2 weken nog geen attentie van jullie ontvangen, kan dat kloppen? Ik kijk er naar uit!

groeten L Hage
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

11 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo,

Nou dan ga ik even voor je kijken! Afspraak is afspraak 🙂

Beetje jammer dat ik er dan achteraan moet.. Maar ja dat doe ik met alle plezier 😉 Alleen een vraagje: red or white wine?

Laat het mij snel weten dan regel ik het voor je!

Groetjes

Mario van Tele2
afspraak was witte wijn en een bos bloemen

groetjes Leann
Hallo Mario,

Heb je het al opgezocht?

Groetjes Leann
Reputatie 3
Badge +1
Hallo,

Was even een dagje vrij 🙂

Kan het niet in het systeem vinden dat je het zou krijgen! Maar zoals ik zei ik ga het regelen 😛 Witte wijn en een bos bloemen!
Ik ga het doorgeven!
Reputatie 3
Badge +1
Und? Al wat binnen 😛

Heb alles doorgegeven zit met spanning te wachten of je het deze week nog krijgt 🙂
Hoi Mario,

Inmiddels weer bijna 2 weken verder maar nog steeds geen bloemen en wijn gezien...

groetjes Leann
Reputatie 7
Badge +4
Wel een beetje zielig dat je zo om een compensatie moet bedelen.
ik vind het ook echt niet netjes, bij tele2 beloven ze van alles maar komen ze niks na. Korting op je abonnement aanbieden, hiervan een bandopname maken en daags erna erop terugkomen want het was een foutje van de medewerkster, compensatie beloven in de vorm van een attentie en er dan al weken op moeten wachten. Slaat nergens op!
Reputatie 3
Badge +1
Mhh ik vraag het even na! Want ik zet het ook uit als verzoek 🙂

Zet het namelijk zelf niet op de post.. En je gaat het krijgen hoor geen probleem! Ik blijf gewoon zeuren waarom het zo lang moet duren :?

We krijgen onze zin wel! Maar toch nog 1 ding: Excuses van Mario 😞
blij verrast...

beloofde compensatie ontvangen. Mario... bedankt!
Reputatie 3
Badge +1
Graag gedaan! Ik ga het topic sluiten!
Indien je nog andere vragen hebt maak dan even een nieuw topic aan 🙂