abonnementsdata.

• 6 februari 2019
  • 4 reacties
  • 708 x bekeken

Ik vraag me af waarom ik als klant betaal voor een databundel maar dat aan het eind van de maand / periode niet meegaat naar de volgende maand. Je / ik heb er immers voor betaald. Of niet soms ?? Een reden om uit te gaan kijken naar een provider die de data niet afroomt alleen voor geld.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Als je die gevonden hebt, laat het ff weten. Ik geloof er niet zo in. Of eigenlijk moest je het niet gebruikte uitbetaald krijgen? Zou nog beter zijn. 😉
Reputatie 5
Badge +1
Er is trouwens nog een andere mogelijkheid. Geen bundel. Dan betaal je echt alleen wat je verbruikt. Als je heel weinig gebruikt kan het zich lonen.
Reputatie 7
Badge +4
Ik vraag me af waarom ik als klant betaal voor een databundel maar dat aan het eind van de maand / periode niet meegaat naar de volgende maand. Je / ik heb er immers voor betaald. Of niet soms ?? Een reden om uit te gaan kijken naar een provider die de data niet afroomt alleen voor geld.

Er is maar 1 provider met een aanbod om data maximaal 2 maanden mee te nemen en die stopt de verkoop per 1 mei 2019... Wat je vergeet is dat je wel de hoofdprijs betaald voor die data, en tja, dan kun je ook kiezen voor meer data elke maand die dan wel verloopt..

B.v. 10Gb+ 150 min voor 22,50 euro per maand.. Dan 2 maanden meenemen.
Bij Tele2 unlimited data en 100 min voor 22 euro per maand. Dan niet meenemen, maar gewoon elke maand unlimited voor dezelfde prijs!
Reputatie 7
Badge
Elke provider weet dat er een bepaald percentage niet verbruikt wordt en baseert daarop het prijsmodel. Als die belminuten niet worden afgeroomd maar meegenomen, dan wordt vanzelf het abonnementstarief hoger. De vraag is wat je als klant liever hebt.

Reageer