vraag

abbonement loopt door terwijl het is opgezegd.

  • 13 augustus 2019
  • 12 reacties
  • 352 x bekeken

Beste Tele2,

Onlangs heb ik mijn abbonementen opgezegd omdat ik niet meer in Nederland woon. Ik ben er zojuist achter gekomen dat een abbonement nog steeds loopt. Ik heb zelfs het volgende bevestigingsbericht gekregen:

Beste meneer Rozema, We zeiden het al eerder, jammer dat je weggaat bij Tele2. We zetten je abonnement vandaag stop, 30.06.2019. Je laatste factuur komt binnenkort. Als je hier nu alvast meer informatie over wilt (etc.)

Ik vindt dit zeer vervelend en hoor graag een oplossing.

Met vriendelijke groet, Dion

12 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Hallo Dion,

Welke abonnement loopt er volgens jou nog door, van je mobiel?
Weet je zeker dat je abonnement nog loopt of denk je dat omdat er eind vorige maand nog een bedrag werd geïncasseerd?
De periode van 1 t/ 30 juni wordt namelijk pas gefactureerd in juli en een dag of 5 voor het eind van juli geïncasseerd van je rekening.
De periode waarover het gaat zou je ook op je laatste factuur moeten kunnen terugvinden.
Dag Malamute,

Inderdaad van mijn mobiel:

Ik ben er vrij zeker van dat het nog doorloopt, want als ik mij inlog, zie ik in het overzicht mijn nummer staan met het huidige verbruik. Het huidige verbruik staat op 0%, maar er staat bij hoeveel nog resterend. Ik denk dus dat dit gewoon nog doorloopt.

Ik hoor het graag,

Mvg Dion
Reputatie 4
Badge +2
Hallo Dion,

Als je inlogt op Mijn Tele2 en je kijkt bij Je facturen en dan laatste factuur, zie je dan al de factuur voor juli, ik zie die namelijk al voor mijzelf met status Factuur verwerken

Als je daar i.d.d. op ziet staan dat je abonnement nog doorloopt voor vorige maand lijkt mij dat niet goed als het al beëindigd zou moeten zijn en zal er een Tele2 medewerker daar morgen naar moeten kijken (Die herken je aan van Tele2 in hun naam).
Beste Malamute,

Hartelijk dank voor je antwoord.

Ik zie inderdaad een factuur voor juli, terwijl dit dus niet zou moeten. Dank voor je antwoord.

Dan hoop ik dat Tele2 hier snel naar kijkt en het oplost.

Hartelijk dank,

Mvg Dion
Reputatie 7
Badge +1
Werd per 30/6 je abonnement beëindigd of is op 30/6 je opzegging verwerkt (en loopt het -met een maand opzegtermijn- tot 30/7 door)?
Reputatie 6
Badge
Goedemorgen @Banaan

Welkom op het forum van Tele2,

Ik wil het graag even nakijken.

Zou je me alsjeblieft een privébericht kunnen sturen met de volgende gegevens:
  • Naam
  • - Adres
  • - Postcode + Woonplaats
  • - Klantnummer
  • - Geboortedatum
  • - Laatste 4 cijfers van het bij ons bekende Ibannummer
  • Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Arjan .
Bedankt voor je medewerking.
Ik zie je gegevens tegemoet.
Groet,
Arjan
Beste Tele2,

Ik heb dit topic een hele tijd geleden gestart. Er is contact met mij opgenomen via mail, maar ik krijg geen bericht meer terug. Ik wacht nu al zo lang op restitutie, maar het is echt bizar dat het zo lang moet duren. Ik heb meerdere malen gemaild maar ik krijg geen reactie!

Ik denk dat openbaar via het forum dan maar de enige oplossing is.

AUB neem contact met mij op!
Weer je zeker dat je een e-mailadres van Tele2 hebt. Tele2 heeft namelijk geen e-mailadres voor klanten.
Of bedoel je dat je via privéberichten hebt gecommuniceerd?
Ik kreeg een mail van support en heb teruggemaild, maar geen reactie. contactformulier@tele2.com
Reputatie 7
Badge +4
Er is geen emailadres. Je kunt het beste bellen of chatten.
Reputatie 7
Badge +1
Beste Tele2,

Ik heb dit topic een hele tijd geleden gestart. Er is contact met mij opgenomen via mail, maar ik krijg geen bericht meer terug. Ik wacht nu al zo lang op restitutie, maar het is echt bizar dat het zo lang moet duren. Ik heb meerdere malen gemaild maar ik krijg geen reactie!

Ik denk dat openbaar via het forum dan maar de enige oplossing is.

AUB neem contact met mij op!

En wat stond er in de mail? Moest je iets doen? Vroeg Tele2 om informatie? Zomaar terug gaan mailen gaat inderdaad niet.
Reputatie 6
Badge
Hoi, ik verwacht een dezer dagen, er is een creditfactuur opgemaakt

2019-09-23 NL1913371467- 22,68
Deze is ook zichtbaar bij je facturen''

Groet Arjan

Reageer