vraag

abbonement loopt door heb deze allang opgezegd. en krijg nog facturen!

• 20 november 2020
  • 18 reacties
  • 212 x bekeken

Beste,

Ik heb hulp nodig ik zie op mijn afschriften dat jullie nog steeds geld inhouden.
Heb contract is al enkele maanden opgezegt.

Volgends de medewerker aan de telefoon, komt dit omdat ik een 24 maanden contract heb aangevraagd. dit kan nooit zo zijn dan heeft de medewerker een fout gemaakt tijdens het omgooie van het contract van een kids bundle naar een volwaardige bundle toen der tijd.

Heb ook bevestiging van het opzeggen gekregen:

18 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heb je van de omzetting van een kids naar normale bundel destijds ook een bevestiging ontvangen? Daar staan dan de afspraken in over de looptijd en of je er een toestel bij hebt gekozen.

Nee, nooit een bevestiging van ontvangen waarin het staat, alleen dat ze elke keer geld afhouden.

Reputatie 7
Badge +1

Wat staat er in de bevestiging van de opzegging? Welke einddatum wordt er vermeld?

Dat hij ergens in 2021 stopt, terwijl ik al 6 maand geleden heb opgezegd. Daarbij was mijn vorige abbonement een maand contract. Heb nooit ingestemt voor een 2 jarig contract.

Reputatie 7
Badge +4

Je hebt dus een verlenging gedaan met een contract. In de bevestiging die je toen kreeg stond dat het een 2 jaar contract was. Dat is geen probleem om na een maandelijks naar een 2 jaar te gaan, dat is namelijk 2 euro per maand goedkoper. Je had dus toen je die bevestiging kreeg en inderdaad 2 euro minder ging betalen moeten reageren en die order annuleren. Nu een jaar later daarop terugkomen is wat laat. De bedenktermijn is inmiddels al lang verstreken.

Klop niet helemaal. ik ging van een 7 euro abbo naar een 25 dus dus 2 euro verschil merk ik dan idd  niet. Maar maakt niet uit zet mijn rechtbijstand er gewoon op. Want dit is gewoon oplichting ten top. Heb ook nooit een bevestiging gekregen waar mijn handtekening of akkoord op gevraagd word.

Reputatie 7
Badge +4

Telefoonabonnementen hebben geen fysieke handtekening nodig. Je hebt toch wel een bewuste keuze gemaakt in wat voor abonnement met welk bedrag je ging afsluiten. Van een kids bundel van 7 euro naar een unlimited van 25 euro in de maand is wel een heel verschil!

Zeker, maar geen jaren contract, dat is toch van de zotte. 
2 jaar vast zitten aan een contract zonder enige weet hiervan. heb niet eens een bevestiging dat het een 2 jarig contract was. enige wat ik heb is een opzegging waar in staat tot 2021

Reputatie 7
Badge +1

Niemand van de andere klanten kent jouw contract. Mijn contract staat gewoon in mijn tele2.

Reputatie 7
Badge +1

Als je zoals vrijwel iedereen een telefoon contract telefonisch afsluit is dit opgenomen en rechts geldig als je dit wil aanvechten via de rechtbank. Telefonisch contracten afsluiten gebeurt al zeker dertig jaar.

Tele2 is gewoon een grote balle tent. Sta al 1 uur in de wacht op de telefoon. 
Ik ga dit zeker aanvechten, nog nooit zo slecht behandelt bij een provider als deze.

Had misschien eerder Trustpilot en BNN vara moeten bekijken voor ik met deze balle tent in zee ging.

Malafide oplichters zijn het. 

┌П┐(►˛◄’!)

Reputatie 7
Badge +1

Succes ermee. In 18 jaar geen probleem ermee gehad. Als ik een 24 maanden contract afsluit dan leef ik dat ook na en krijg geen problemen. Dat is negen keer twee jaar over drie contracten. 

Reputatie 7
Badge +4

Tja, je kunt gaan bellen, maar als je contract informatie aangeeft dat je tot 2021 in contract zit kan een medewerker daar toch niets aan veranderen. Volgende keer beter opletten als je zaken aanpast aan je abonnement.

Deze firma is gewoon niet normaal slecht, bel maar een de klantenservice. sta je zeker 2 uur in de wacht. Heb opgehangen, ik heb de auto incasso geblockeerd we zien wel welk staartje dit gaat krijgen. 

Van mij krijgen ze geen rooie cent meer. Jullie worden vast en zeker ook betaald door Tele2 om te reageren. hehe. 

Reputatie 7
Badge +4

Je praat hier gewoon met medeklanten. Ik ben dat inderdaad al heel lang. Blokkeren en storneren is inderdaad jouw recht. Tele2 zal haar recht ook uitoefenen. Zie hier het incasso proces als de factuur niet betaald wordt.

Reputatie 7
Badge +1

Het normale abonnement kan je wijzigen naar een hogere of lagere bundel. Het kind abonnement was geheel apart, met eigen voorwaarden en niet te verhogen. Het was wel mogelijk om het kind abonnement om te zetten naar een normaal abonnement door een normaal abonnement te nemen. Dat is standaard voor 2 jaar, tenzij je 2 euro bijbetaalt voor de maandelijks opzegbaar optie. Het gewone abonnement is ook niet te verlagen naar een kind abonnement.

Reputatie 7
Badge +1

Dat staartje gaat wel lang duren. Ze hebben tijd genoeg om die rooie centen met rente op te komen halen met een dagvaarding. Het zullen wel erg veel rooie centen worden. Eerst maken ze een melding bij het BKR, daar heb je na betaling ook nog vijf jaar plezier van. Daarna gaat het naar een incassobureau en bemoeit tele2 zich er niet meer mee. 

Ik krijg ook niets van tele2 betaald maar betaal wel mijn abonnement contracten helemaal. 

Veel plezier ermee. 

Reageer