beantwoord

Telefoon swap na reparatie iPhone 12

  • 23 September 2022
  • 2 reacties
  • 157 x bekeken

Beste community,

 

Mijn Iphone 12 kreeg eind augustus 2022 problemen met het uitlezen van de simkaart. Dit werd bevestigd door de Apple store, maar omdat de telefoon niet oorspronkelijk bij Apple was gekocht en het toestel ouder is dan 1 jaar (maar jonger dan 2 jaar) werd ik doorverwezen naar mijn provider (Tele2). Hier mijn telefoon ter reparatie aangemeld. 

Inmiddels heb ik bericht gekregen van Dynafix dat mijn telefoon voor een swap in aanmerking komt. Echter kwam dit bericht afgelopen dinsdag 20 september. Hierna niets meer gehoord. Dit vind ik vrij storend, want ik zit zonder telefoon en heb hem eigenlijk gewoon nodig.

 

Als de telefoon voor een swap in aanmerking komt, waarom kan er in dit geval niet gewoon een nieuwe onder garantie worden toegestuurd? Ik heb hier volgens mij gewoon recht op. Ik zou graag zien dat dit in orde wordt gemaakt en ik zo snel mogelijk mijn toestel krijg, in plaats van nu wachten op niets... 


Alvast bedankt! 

 

**Ik heb geen telefoon, dus ik kan voor deze kwestie niet bellen/terug gebeld worden, vandaar deze community post**

icon

Beste antwoord door Ruben1991 23 September 2022, 20:03

Bekijk origineel bericht

2 reacties

***UPDATE 23-09****

Er zit schot in de reparatie en het lijkt erop dat de swap retour gestuurd gaat worden. Ik ben op de reparatie dashboard van Dynafix in ieder geval 1 stap verder. Dit wacht ik even af. Ik hoop dat de retour maandag a.s. zal gebeuren.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Ruben,

Bedankt voor de update! Ik kan jullie contactmomenten niet inzien, dus goed dat je je update hier hebt geplaatst! Houd me even op de hoogte van de communicatie vanuit Dynafix en je retour, oké?

Ik hoor het graag van je en ik hoop dat je snel weer een werkend toestel in handen hebt!

Groetjes,

Marciano

Reageer