Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Simkaart activeren

7 reacties
  • jlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

Reacties: 13947

26 mei 2013, 11:45

Het activeren van de simkaart voor sim-only werkt niet. Ook ik krijg nu onderstaand bericht, terwijl alle gegevens gisteren correct zijn ingevoerd en mijn kaart morgen zou worden geactiveert! Dit is het bericht:

Bedankt voor uw registratie. Tele2 herkent uw 06-nummer of simkaartnummer echter niet. Daarom vragen wij u om uw gegevens te controleren en nogmaals www.tele2.nl/simkaartactiveren in te voeren.

• jlthkoch

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten jlthkoch heeft ontvangen van andere leden.

27 mei 2013, 09:25

Vandaag tussen 9-16 uur wordt mijn simkaart geactiveert (of niet, gezien bovenstaand bericht) dus ik heb de kaart NU in mijn telefoon gedaan en wacht af..... Ik hou "iedereen" op de hoogte of dat het gaat lukken!
  • jlthkoch

27 mei 2013, 10:19

Zojuist de klantenservice gebeld, kaart is handmatig geactiveert. Zou binnen 4 uur moeten werken. Krijg echter nu weer een bericht zoals ik in bericht #1 al aangaf. Ik hoop dat dat een vergissing is?
  • jlthkoch

27 mei 2013, 16:42

Activeren van de simkaart is gelukt. Nu kom ik al iets verder bij het registreren van "Mijn Tele2", maar die pincode per SMS die krijg ik (ook) niet.
  • jlthkoch

27 mei 2013, 17:33

Activeren mijn Tele2 is mij nu ook gelukt. Wat de oplossing was, weet ik niet precies, maar na activatie door klantenservice en opnieuw opstarten van de telefoon ontving ik (twee keer) de activatiecode! (Het viel inderdaad niet mee om de virtuele assistent iets te laten snappen) Hieronder de chat:

Tele2 zegt: Ik begrijp dat je contact op wilt nemen met de klantenservice. Ik kan je ook helpen. Hieronder kun je je vraag formuleren. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
    Tele2 zegt: Je kunt ook via Live Chat contact opnemen met mijn collega's. Je wordt dan direct (gratis) geholpen, zonder wachttijd. Waarmee kan ik je helpen?
    Jij zegt: Het lukt mij niet om mijn Tele2 te activeren
    Tele2 zegt: Dat snapte ik niet goed. Waarmee kan ik je van dienst zijn?
    Jij zegt: activeren mijn tele2
    Tele2 zegt: Mijn excuses, maar hier kon ik niets van maken. Wil je daarom contact opnemen met de klantenservice?
    Jij zegt: ja
    Tele2 zegt: Om je verder te kunnen helpen wil ik eerst graag weten waar je vraag over gaat. Gaat je vraag over Internet en Bellen, Vaste Telefonie of Mobiel?
    Jij zegt: mobiel
    Tele2 zegt: Geef alsjeblieft een korte omschrijving van het onderwerp.
    Jij zegt: activeren mijn tele2
    Tele2 zegt: Ik kan niet precies achterhalen waar je een vraag over hebt. Geef anders een van de onderwerpen op die hieronder staan.
    Tele2 zegt: Ik kan kijken of er een Tele2 klantenservice medewerker beschikbaar is om dit chatgesprek over te nemen, wil je dat?
    Jij zegt: ja
    Tele2 zegt: Voordat ik je kan doorverbinden heb ik nog enkele gegevens van je nodig, dan kan de klantenservice gelijk je gegevens erbij pakken. Wat zijn je voorletters en achternaam?
    Jij zegt: XXXXXXXXXX
    Tele2 zegt: Goed, dank je. Wat is je straatnaam en huisnummer?
    Jij zegt: XXXXXXXXXX XXTele2 zegt: Goed, en wat is de bijbehorende postcode?
    Jij zegt: XXXX XX
    Tele2 zegt: Prima! We zijn er bijna. Wat is je telefoonnummer?
    Jij zegt: XXXXXXXXXX
    Tele2 zegt: Ok.
    Tele2 zegt: Ik ga je nu doorverbinden met een echte medewerker. Het duurt maximaal 2 minuten voordat een medewerker zal reageren via dit chatgesprek, een moment geduld alsjeblieft...
    B zegt: Het doorverbinden is gelukt. Binnen enkele seconden zal een medewerker dit chatgesprek verder oppakken.
    B zegt: Goedendag, klopt het dat ik met meneer XXXXXX chat?
    U zegt: dat kloptB zegt: Waarmee kan ik u van dienst zijn, meneer XXXXXX ?
    U zegt: Ik probeer "mijn tele2" te activeren, maar ik krijg geen pincode per sms
    U zegt: verder gaat alles goed
    U zegt: Ik krijg wel een mail, met een link, maar vervolgens zou er een code worden verzonden en die komt niet
    B zegt: Om uw vraag te mogen beantwoorden, wil ik graag twee vragen stellen ter controle van uw identiteit. Wat is uw bankrekeningnummer en geboortedatum?
    U zegt: XXXXXXXXXXU zegt: XX-XX-19XX
    B zegt: Ik ga het voor u uitzoeken, een moment geduld alstublieft.
    U zegt: ok bedankt
    B zegt: U heeft dus een account aangemaakt voor Mijn Tele2 maar bij u dient nu nog een code te ontvangen om in te kunnen loggen.
    Bernadet zegt: Ik wil u vragen om naar de website Tele2 - Mobiele telefonie, Interactieve TV, Internet & Bellen te gaan en op Mijn Tele2 te klikken
    U zegt: Ja de code die je per sms zou moeten ontvangen om het te activeren
    Bernadet zegt: U kunt ook de link gebruikenBernadet zegt: https://www.tele2.nl/klantenservice/mijn-tele2.html
    U zegt: Dus in principe denk ik niet dat het account al is aangemaakt, want zo ver kom ik niet
    Bernadet zegt: Mag ik het namens u proberen?
    U zegt: graag!
    U zegt: dat mag
    B zegt: Ik krijg inderdaad de melding dat uw account nog niet actief is. Wlt u uw account activeren met een emailadres of met een mobiel nummer?
    U zegt: Ik heb beiden geprobeert, maar beiden lukt niet
    U zegt: Kies ik voor email krijg ik een email, klikken op de link, maar de code komt niet op mijn mobiel
    U zegt: hetzelfde als ik kies voor activatie per telefoon, geen code/sms
    B zegt: Heeft u uw mobiele toestel al uit en opnieuw aangedaan?
    U zegt: dat ga ik nu doen
    U zegt: een ogenblik
    U zegt: gedaan
    B zegt: Uitstekend.
    B zegt: Dit betreft wel het mobiele nummer XXXXXXXXXX?
    U zegt: code ontvangen!
    Bernadet zegt: Mooi dat is fijn.
    U zegt: ik ben ingelogd
    B zegt: Het is mogelijk dat u nu nog een ontvangt.
    B zegt: Dan ontvangt u geen andere meer.
    B zegt: Ik ben blij dat het gelukt is.
    U zegt: nu zelfs nog een keer een code ontvangen
    U zegt: ja dat klopt!
    B zegt: Dus toch nog wel.
    B zegt: U bent nu ingelogd.
    B zegt: Heeft u nog andere vragen?
    U zegt: Ok je hebt me goed geholpen, BXXXXX
    U zegt: nee hoor
    B zegt: Dan dank ik u voor deze chat en wens ik u een fijne dag toe. Na deze chat heeft u de mogelijkheid om een aantal vragen te beantwoorden, waarmee wij onze kwaliteit kunnen verbeteren. Wanneer u uw mening wilt geven, dan stellen wij dit op prijs.
    Tele2 zegt: Het gesprek met de Live Chat agent is beëindigd. Welkom terug bij de Virtuele Assistent van Tele2. Wij vinden jouw mening zeer belangrijk! Om inzicht te krijgen in jouw tevredenheid en wensen verzoeken wij je deze Vragenlijst in te vullen. Alvast vriendelijk bedankt en tot ziens! Kan ik je nog ergens anders mee helpen?Jij zegt: ok u ook een fijne dagTele2 zegt: Tot ziens!
    Tele2 zegt: Ik heb overigens nog een mededeling: Let op! Valse Tele2 e-mail in omloop! Lees op het Tele2 forum de details.

• jlthkoch

27 mei 2013, 17:49

Jammer dat het inloggen dan weer éénmalig goed gaat. Want nu krijg ik weer de "beruchte" oeps-melding.

Beetje jammer dat zowel het activeren van de simkaart, als het activeren van "Mijn Tele2" als het inloggen allemaal zo moeilijk is. Hier gaat erg veel tijd in zitten op deze manier!
  • jlthkoch

27 mei 2013, 21:53

De oplossing: Je moet aangeven dat je je wachtwoord "vergeten" bent en dan kun je een email krijgen. In die email staat een link. Maak vervolgens een nieuw paspoort aan (ik heb dezelde aangemaakt als dat ik al had) en daarna (tot nu toe) werkt het weer en kun je inloggen.
  • Sophie van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Sophie van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 1331
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Telefonie expert

Telefonie expert

Glasvezel expert

Glasvezel expert

28 mei 2013, 16:06

Hoi John,

Bedankt voor je bericht! Vervelend dat het activeren niet helemaal zoals gehoopt ging. Ik ben in ieder geval ontzettend blij om te lezen dat het inmiddels is gelukt. Bedankt voor je uitgebreide updates. We werken er hard aan om dit proces te optimaliseren.

Het spijt me dat dit even duurt.

We horen het graag van je indien je hierover nog vragen hebt.

Groet Sophie

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)