Inloggen
Webmail

Eenvoudig je webmail bekijken.

Inloggen
MijnTele2

Kies eerst het product waarvoor je wilt inloggen op MijnTele2.

Welkom op het Tele2 Forum

Home

Vraag: Geen (bel- en/of meldings-) geluid op Samsung Galaxy S

Trefwoorden:
samsung galaxy s, geen geluid,
Resultaten 1 tot en met 12 van 12
  • Sigrid

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Sigrid heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    19 Reacties

1 december 2012, 22:49

Sinds een paar dagen klonk het geluid voor bijvoorbeeld de timer alsof die hees aan het worden was, het ging ook alleen nog maar een paar keer over.
    Vandaag stopte die er helemaal mee, ook als ik gebeld word hoor ik niets meer.

Heeft iemand een idee, wat hiervoor de oorzaak zou kunnen zijn? En nog beter, wat te doen om weer geluid te hebben?

Ik heb verscheidene beltonen willen uitproberen, maar ook daar al hetzelfde probleem: geen geluid :-(

Ik heb het toestel sinds april 2011 en het is verder in heel goede staat.
  • Henk Flederus

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Henk Flederus heeft ontvangen van andere leden.

Netwerker
    482 Reacties
    Allrounder

Allrounder

Trouwe gast

Trouwe gast

2 december 2012, 10:08

Ik heb hier pas nog een tip voor gelezen; probeer het eens met een koptelefoon of oortjes of die stekker er een paar keer er in en er uit.

Sinds een paar dagen klonk het geluid voor bijvoorbeeld de timer alsof die hees aan het worden was, het ging ook alleen nog maar een paar keer over. Vandaag stopte die er helemaal mee, ook als ik gebeld word hoor ik niets meer. Heeft iemand een idee, wat hiervoor de oorzaak zou kunnen zijn? En nog beter, wat te doen om weer geluid te hebben? Ik heb verscheidene beltonen willen uitproberen, maar ook daar al hetzelfde probleem: geen geluid :-( Ik heb het toestel sinds april 2011 en het is verder in heel goede staat.

• Sigrid

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Sigrid heeft ontvangen van andere leden.

Junior
    19 Reacties

2 december 2012, 12:07

Dank je voor je reactie, Henk.

Het zou dan wel behelpen zijn, om de telefoon alleen te horen als ik hem bij me droeg en dan nog met koptelefoon, maar a la .... Anyhow: Ik heb de koptelefoon bij instellingen - geluid - beltonen geprobeerd en ondanks dat het volume maximaal was ingesteld was het geluid nauwelijks waarneembaar.

Jou voorstel is dus helaas geen optie :-(

De telefoon is op die manier voor mij tamelijk onbruikbaar ...
  • Iris van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Iris van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    2417 Reacties
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Allrounder

Allrounder

4 december 2012, 14:25

Hoi Sigrid,

Goed om te zien dat je weer gebruik maakt van het forum.

Lastig dat je geluid op je toestel niet goed werkt. Ik snap dat dit vervelend is.

Heb je laatst een software update op je telefoon gedaan? En heb je ook gecontroleerd bij geluidsinstellingen, wat je vind bij algemeen instellingen menu, of het geluid voor meldingen aanstaat?

@Henk Flederus, dank je wel voor je tip!

Wil je het ons laten weten en ook als je verdere vragen hebt?

Groet,
    Iris
  • Sigrid

Junior
    19 Reacties

5 december 2012, 10:02

Heb je laatst een software update op je telefoon gedaan? En heb je ook gecontroleerd bij geluidsinstellingen, wat je vind bij algemeen instellingen menu, of het geluid voor meldingen aanstaat?

Hallo Iris,

dank je voor je reactie.

Ik heb idd gecheckt dat de instellingen voor geluid kloppen, heb alles op maximum gezet. Desalniettemin, als iemand me belt functioneerd alleen de trilfunctie en de timer hoor ik helemaal niet ... :-(

Ik heb tot nu toe geen software updates gedaan. Wist niet eens dat het nodig was (zeker niet voor geluid) en weet helaas ook niet hoe...
    Kun je mij alsjeblieft laten weten wat ik moet doen om de software te updaten?

Bij voorbaat dank!
  • Iris van Tele2

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Iris van Tele2 heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    2417 Reacties
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Allrounder

Allrounder

7 december 2012, 16:13

Hoi Sigrid,

Geen dank voor de reactie maar vervelend dat er nog steeds onduidelijkheid is over het geluid van je toestel. Ik wil je hier ook graag mijn excuses voor aanbieden.

Ik heb het even voor je gecontroleerd en als je naar instellingen gaat, dan naar over de telefoon en dan klikken op systeem updates. Hier kan je controleren of er updates zijn voor jouw toestel.

Houd je ons weer op de hoogte zodat wij kunnen proberen om jou te helpen?

Groet,
    Iris
  • Sigrid

Junior
    19 Reacties

8 december 2012, 01:36

[QUOTE
    Ik heb het even voor je gecontroleerd en als je naar instellingen gaat, dan naar over de telefoon en dan klikken op systeem updates. Hier kan je controleren of er updates zijn voor jouw toestel.

Houd je ons weer op de hoogte zodat wij kunnen proberen om jou te helpen?

Groet,
    Iris
    [/quote]

Dank je, Iris! Ik had hier ook nog een beetje rondgevraagd en kwam erachter hoe te updaten; maar ik krijg het bericht 'er zijn geen nieuwe updates beschikbaar'.  Ik neem dus aan, dat het daar niet aan kan liggen.

Heb je nog een idee, hoe ik mijn toestel weer 'aan de praat' kan krijgen? 

Graag hoor ik van je!

Groeetjes, Sigrid
  • Aragorn

9573 Reacties

8 december 2012, 01:40

Zoals jij het ontstaan van de klacht omschrijft, lijkt het toch echt om een defect toestel te gaan. Als het geluid zou wegvallen vanwege een update, dan zou het niet eerst "hees" worden zoals je zelf omschrijft.
  • Sigrid

Junior
    19 Reacties

8 december 2012, 11:09

Zoals jij het ontstaan van de klacht omschrijft, lijkt het toch echt om een defect toestel te gaan. Als het geluid zou wegvallen vanwege een update, dan zou het niet eerst "hees" worden zoals je zelf omschrijft.

Dank je voor je reactie, Aragorn. Ik vreesde dat zelf inmiddels ook al ...

Ik zal straks even proberen contact op te nemen met de klantenservice om te horen, wat er nu verder moet gebeuren.
  • Iris van Tele2

Moderator
    2417 Reacties
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Allrounder

Allrounder

12 december 2012, 14:07

Hoi Sigrid,

Jammer dat er nog steeds onduidelijkheid is over het geluid van je toestel. Nogmaals mijn excuses hiervoor.

Je geeft aan dat je contact gaat opnemen. Heb je dit inmiddels gedaan? Graag zou ik dan willen weten wat er besproken is.

Op welke manier heb je destijds je toestel met abonnement besteld? Via onze website, telefonisch of via een partner van ons?

Wil je het ons weer laten weten?

@Aragorn, dank je wel voor het meedenken

Groet,
    Iris
  • Sigrid

Junior
    19 Reacties

12 december 2012, 15:55

Hallo Iris,

ik heb 1200 gebeld en werd doorverwezen naar de reparatie service. op dit moment zie ik echter ervan af om mijn telefoon op te sturen, omdat ik het waarschijnlijk pas volgend jaar weer terug zou hebben.

Ik ben al héél wat jaren klant van Tele2 en ik weet niet helemaal zeker meer hoe ik dit toestel / abo heb besteld (ik geloof uitgezocht op de site en dan gebeld ....)
    In hoeverre is dat van interesse hiervoor?

Jammer, dat het repareren zó lang duurt ... maar het zal toch een keer moeten gebeuren en ik zal na de feestdagen nog een keer contact op gaan nemen.
  • Iris van Tele2

Moderator
    2417 Reacties
    Mobiel expert

Mobiel expert

Internet expert

Internet expert

Televisie expert

Televisie expert

Allrounder

Allrounder

17 december 2012, 16:46

Hoi Sigrid,

Lastig dat de reparatie langer duurt dan verwacht. Ik bied je hier mijn excuses graag voor aan. Wil je ons op de hoogte houden wanneer je na de feestdagen weer contact opneemt? Ook als je verdere vragen hebt?

Groet,
    Iris

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)