Xiaomi toestel

  • 29 June 2021
  • 3 reacties
  • 42 x bekeken

Reputatie 6
Badge +4

Hi allemaal, 

 

Tele2 is recent begonnen met het verkopen van Xiaomi toestellen, en dit is goed nieuws! Want met een Xiaomi toestel krijg je écht waar voor je geld! Zelf ben ik begonnen met een Xiaomi Mi8, ben door gegaan naar een Xiaomi Mi9t Pto, Xiaomi Mi Note 10 pro, Xiaomi Mi 10 en nu heb ik de Xiaomi Mi 11. 

Ik ben iemand die echt een tech freak is en graag nieuwe snufjes uitprobeert van verschillende merken, maar ik merk dat ik altijd weer terug kom bij Xiaomi. 

 

Mijn ervaringen met Xiaomi zijn altijd super positief, heb nooit problemen met mijn toestellen gehad. En wanneer je vragen hebt kan je deze gemakkelijk vragen via de Xiaomi Community.

 

Ik begrijp dat heel veel mensen sceptisch zijn omdat het een "nieuw” merk is, maar niets is minder waar. Xiaomi is al meer dan 10 jaar actief in China en wordt ook in Europa steeds groter! Ze halen de bekende merken langzamerhand in. Xiaomi is eigenlijk het nieuwe Huawei, alleen dan met Google diensten.

 

Dit is absoluut geen review, maar mijn persoonlijke mening :) Mocht je eens een vraag hebben over een Xiaomi toestel, laat het gerust weten! Ik sta klaar om je te helpen. 

 

Xiaomi toestellen op Tele2: https://www.tele2.nl/mobiel/smartphones?ch=es&cc=con&sc=acq&brand=Xiaomi

 

  

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Intressant! Zelf ben ik vorig jaar overgestapt op Oneplus. De bloadware op en prijzen van de nieuwe Samsung toestellen werden mij te gek.

Reputatie 6
Badge +4

Intressant! Zelf ben ik vorig jaar overgestapt op Oneplus. De bloadware op en prijzen van de nieuwe Samsung toestellen werden mij te gek.

 

Heb ik ook gedaan! Had de OnePlus 8T, maar sinds er één van de hogere mensen daar is opgestapt is het niet meer OnePlus zoals het was. De updates die ze je geven zijn vaak onstabiel en support vind ik matig geworden. Toestellen zijn wel prachtig trouwens. 

 

Reputatie 6
Badge +2

Goed idee om een topic aan te maken @Jacco!

Ik heb zelf geen Xiaomi maar als ik vragen heb dan zal ik deze zeker aan je vragen. :grin:

Reageer